Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey,

Jeg skal bruge det til PS3, stofa tv over antenne forening og film (mest via. computer).

Jeg kommer til at sidde 2-3m væk fra skærmen.
Skærmen placeres på væg, med 2 vinduer 2m væk. (Der er træ persienner)

Mine produkt overvejelser er som følger:

LG 42PQ6000,
LG 42LH5000 og
Panasonic TXP42G10E

Jeg kan få en god rabat på LG´s LH5000 serie, grundet at jeg arbejder i Elgiganten.
Det lyder som en solidt stykke plastik, dog ligger mine bekymringer i gengivelsen af sort og billede kvaliteten via. antennestikket (ikké HD-tv, bare normalt.)

Jeg hører meget godt om Panasonic´s TXP42x10x serie - de sælger også rigtigt godt. Men jeg er bekymret over fejl ratioen og levetiden.

Jeg er gået lidt i gak over mine valgmuligheder må jeg indrømme.

Nogle inputs?
Af keler
G10. Evt. vente på de nye modeller.

Sparker de andre modeller af banen IMO.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Skulle fejlprocenten være højere på X10?
Af secher
Det kan jeg ikke udtale mig om.

Back 2 topic :)
Af BrianH
secher skrev:Det kan jeg ikke udtale mig om.

Back 2 topic :)
Men du udtaler dig om en fejl "ratio". Jeg ved ikke om du ved hvad du mener, men det et mål for det samme som fejlprocenten
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Præcis. Jeg ville blot lige have uddybet om det blot var fordi man så mange X10 TV komme tilbage i butikken, men samtidigt solgte en del af samme TV. Det kan selvfølgelig bekymre hvis der kommer 5 X10'ere ind om onsdagen, men hvis din kollega har solgt 200 om mandagen - uden du er vidende herom - så er det måske ikke så galt endda.

Hvis du arbejder i butikken, så må du vel have forudsætning for at komme med din udtalelse - hvis du ikke ved om der er mange fejl ift. salgstallet, så virker det lidt mystisk at bringe det på bane.