Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jeor
Hej Forum,

Jeg har købt ovenstående model i 37" og vil lige høre, om det kun er mig, som oplever, at billedet fryser (hakker) når der panoreres. :((
Oplever det ofte på Nyhederne/TV Avisen, altså studie optagelse både på DVB-T og via TDC TV HDMI indgang. Det er som om TV´et ikke når at reagere på ændringer i billedet fra få ændringer til store ændringer.
Jeg har ændret den i servicemenen til at være en 7000 model for at jeg kan afspille film via USB indgangen (virker iøvrigt helt perfekt).

Tillægsspg. - Nogen der har erfaring med at få den til at køre med DLNA med Samsungs "USB Dongle"?

Venlig hilsen
Jens
Af Peter Schrøder
Jeg har samme model i 46" og oplever ikke hakkeri. Jeg havde lidt knas med pixelering til at begynde med. Det var min harddiskoptager som påvirkede signalet. Efter jeg skiftede til en antennesplitter, istedet for lade signalet gå gennem optager, har der ingen problemer været.
mvh
Peter Schrøder
Af jeor
Har du slået 100 hz fra eller til i skærmens menu?
100 Hz er slået til.
Mht. DLNA så understøttes det da først fra 7000 serien?
Tænkte bare, at ved at stille den om i servicemenuen til 7000 model, at man så kan bruge "USB donglen", som jeg har forstået er til trådløs netværk.

Mvh Jens
Af steffenj
Du skal nok ikke regne med at softwaren til donglen er installeret i TVet, men der er kun en måde at finde ud af det på og det er at teste.
Så har du også fået netværks menuen inde under instillinger?
Af jeor
Så har du også fået netværks menuen inde under instillinger?
Der er godtnok en menu der hedder Netværk, men jeg kan ikke komme længere ind i den menu. Så, du har nok ret i, at der ikke er installeret noget software til donglen.

Mht. 100 Hz, vil jeg prøve,at slå det fra for at se, om det gør nogen forskel.

Mvh
Jens