Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Redjemo
Hey er den glade ejer af et sådan tv, men har et problem med kanalerne der ligger i øst og vest (tdc c), da jeg lige har mistet dr hd. på kanal 3 og det i stedet er flyttet til kanal 894, røg kæden af :s

Er der en mulighed for at opdatere min firmware, den er i øjeblikket v03.02.00 så jeg kan flytte på rækkefølgene på de digitale kanaler.

Jeg ledte lidt på nettet, men fandt kun nogle andre opdateringer til min model, er der nogen der kan hjælpe med et link til lg.s nyeste opdateringer til mit tv :)

Her er link til de opdateringer jeg fandt, de er til at spille film igennm USB-porten bagpå tvet :-)

http://the-dragons-nest.co.uk/?p=85

Kom endelig med gode råd, hvis i sidder med nogen ;)
Af Morten_J LG
Hej Redjemo,

Det problem du nævner ovenfor, har ikke umiddelbart ikke noget med udskiftning af firmwaren at gøre. Derimod, skal du tune kanalerne på ny på DVB-C (sørg desuden for, at TV'et er angivet til Sverige, når du starter det op). Lige inden du starter selve tuningen i menuen, er der et lille flueben, som hedder "automatisk nummerering" - Fluebenet i denne boks må ikke være udfyldt.

Håber det hjælper på dit problem - ellers er du velkommen til at kontakte mig igen!
Af Redjemo
Hey Morten.....

takker mange gange for dit hurtige svar, har ikke prøvet i nu, da tdc kommer med programændring i morgen (jaaaah for eurosport2) så venter indtil da. :D

angående opdateringer, ved du om der er noget jeg skal være ekstra opmærksom på hvis jeg ligger den nye firmware ind :)
Af Morten_J LG
Hej igen!

Er kun glad for at kunne hjælpe! :)

Narh, det står vist meget godt beskrevet hvad man skal være opmærksom på, på den side du linker til :)
Af Redjemo
Har nu opdateret tv-et med den nye firmware, den virkede perfekt med den første film og den musik jeg satte på. O_O

Så er stadig en glad mand, for mit LG nu med kanaler i den rækkefølge jeg vil have og kan se en hurtig film på min USB-stick 8)
Af Morten_J LG
Godt og høre, at det hele virker som det skal! :D