Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Laptopfreak
Som overskriften angiver, så leder jeg efter et nyt TV, og gerne LED, men dette er ikke et krav.

Min tanke er, at jeg via hjemmenetværk kan streame film til mit kommende TV, men ved ikke om dette er muligt, og hvilket TV jeg i så fald skal kigge efter. Prisen skal helst ikke over 12.000kr.

Hvilke aspekter skal jeg tage med i overvejelsen omkring indkøb, og er det overhovedet muligt at streame trådløst fra netværket og til TV?
Af kskruger
Laptopfreak skrev:Som overskriften angiver, så leder jeg efter et nyt TV, og gerne LED, men dette er ikke et krav.

Min tanke er, at jeg via hjemmenetværk kan streame film til mit kommende TV, men ved ikke om dette er muligt, og hvilket TV jeg i så fald skal kigge efter. Prisen skal helst ikke over 12.000kr.

Hvilke aspekter skal jeg tage med i overvejelsen omkring indkøb, og er det overhovedet muligt at streame trådløst fra netværket og til TV?
Mig bekent, så er det kun Samsung og visse Philips modeller, som streame trådløst hvis det skal være LED. Hvis du kan vente lidt, så kommer der helt nye skærme på marked, indenfor de næste 1-2 mdr. som helt sikkert bliver langt bedre på det punkt, end de skærme som findes nu.
Af Laptopfreak
Mit ptoblem er, at jeg ikke har pladsen til at have f. eks et blue-ray eller et DVD drev stående, og så tænkte jeg, at man kunne streame til sit TV via DLNA. Er der er alternativ.

Ellers har jeg kigget meget på dette http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1255341088

Ellers kan jeg fint leve med de "normale" flatskærme med DLNA, hvis det er en nemmere mulighed?