Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af hightower
Dell'en står pt. til 3440kr med fragt og det er med 25% rabat. Samsung 225bw pt. 3595 excl. fragt (ca 50kr). Når der er 2 tommer til forskel, synes jeg at Dell's pris er pebret når man tænker på den er -25%... men det er dog et godt panel den har.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tommerne imponerer mig stadig ikke - opløsningen er den samme og den mener jeg passer godt til et 20" panel. Jeg har altid haft en hvis modvilje overfor TN paneler, men det er en ren personlig præference, så det skal I måske ikke tage så alvorligt ;)

Vi er så småt begyndt at tænke på Dells prispolitik som værende omvendt - priserne under udsalg er deres normalpriser, som gør dem konkurrencedygtige, mens deres priser til andre tider gør dem ret uinteressante.
Brugeravatar
Af ravnk
Hejsa
"Begejstringen" over denne skærm er for mit vedkommende kun pris + størrelse.
Kan ske jeg tager fejl men jeg har haft 2 stk 20" på mit skrivebord. Begge er røget retur af forskellige årsager, men fælles for begge (Medion 20" widescreen + Phillips 200W6CS) var at tekst var for småt når man internettede/surfede, selvom tekststørrelsen var sat til størst.
Jeg håber at dette er lidt bedre ved 22" men kan selvfølgelig ikke vide det da jeg ikke har en af de nye 22" (samsung, viewsonic, mm.) og der kan selvfølgelig være andre minusser ved denne type panel.
Jeg spiller, fotoredigerer og surfer på internet ligesom mange andre og vil gerne have det bedste af alle verdener - men det er jo en kombination af CPU, grafikkort, skærm(størrelse) og ikke mindst økonomi der kan gøre denne skærm spændende.
Det må jo også tages i betragtning at det er den nyeste generation af TN paneler og man kan jo håbe på at det er noget man kan leve med indtil 24" + ´passende PC og grafikkort er til at betale sig fra.
I det mindste er det da noget nyt og det er da med til at køre udviklingen fremad mod større og (forhåbentlig) bedre oplevelser foran fladskærmen.

Mvh. Kim
Af DonTlaloc
Hvis det kun drejer sig om pris kontra størrelse skulle du måske også kigge nærmere på Mirai DML-522W100 den kan du få til under 3.000,-
Med lidt held får jeg én mandag eller tirsdag, så vil det så vise sig om jeg synes den er god nok.
Brugeravatar
Af hightower
Det er en lav pris, men den er godt nok heller ikke speciel køn ;;) hvis prisen går i samme retning som 19" wide, så ender den snart under 2500kr. ;) Glæder mig til at høre om den er lige så god som 19" wide er (til prisen).
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er vist subjektivt - jeg synes f.eks. den er kønnere end Samsungs model.