Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hans frede nielsen
til Lennon
nu skrev jeg, Canon ixus, lumix mm. dvs den lidt bedre halvdel af pocket-kameraerne som de fleste bruger

angående Spejlreflekskamera, så giver jeg dig ret

Men en 58" Samsung plasma, var det så accepttabelt, godkendt, eller var du overasket.

jeg har kun set det på en 50" Samsung plasma, det var i underkanten af accepttabelt (= noget møj)
Af S.G
hans frede nielsen skrev:Det med støjen må være en fejl, vægophænget kan sikkert tilpasses
det er ikke mange vægge der er helt lige, selv ikke i nye huse
Det med støjen er absolut ikke en fejl.
G10´eren har en blæser bagpå man hører.
Spørgsmålet er så om man kan leve med det eller ej.
jeg havde mit G10 i 10 dage så solgte jeg det. Jeg kunne ikke leve med det. :( købte et ps8000 istedet, som dog har et par mangler i forhold til g10´eren, men ingen blæserstøj! ;)
Af Mlol
Lige for at gøre opmærksom på noget:

Panasonics tv'er har i de seneste modeller også foto sensor, som regulær lys styrken op og ned, alt efter hvor lyst og mørkt rummet er. Personligt synes jeg det er tydeligt at se ift. LG SL9000.

Det med vinen, kan man sammenligne på den måde at:
Du går i supermarked for at finde en vin, men vi mennesker er meget forskellige, så derfor prøvesmager du vinen, ligesom du i butikken kan vurdere hvad du personligt synes har det bedste billede. Som vinen den bedste smag.
Den vin ville du nok forsat købe hvis du skal have god mad.
Tv'et beholder du fordi du er tilfreds med billedet ud fra prisen.

Personligt synes jeg Panasonic er favorit, klart med det bedste billede, mht. til refleksion er det ikke så slemt som på lg f.eks.

Synes du er mærkeligt at fleggaard ikke nævnes så meget, der for man da god rådgivning samtidig med gode priser næsten de billigste.