Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har et spørgsmål hvad angår køb af tv.
Rådighedsbeløbet er 5000 kr.

TV´et skal primært bruges til playstation 3, se bluray. Men foretrækker selvfølgelig også et godt billede når jeg ser tv (har digital signal, dvs. tv´et skal have MPEG-4).

Spørgsmålet er om det bedst kan betale sig og vente, og investere de ekstra penge for at kunne have råd til et LED tv istedet.
Af xcardman
til de penge havde jeg købt en pan 42x10y.
hvis det ikke er for stort

du skal langt op i pris for at få et bedre billede.

led er et lcd med anden baggrundsbelysning.

der er både en anmeldelse her på siden og en rigtig god brugeranmeldelse.
Af Sebastian1991
Det skal være + 40 tommer..

Det er kun til værelsesbrug. Men kan det betale sig at give 3000-4000 ekstra for et LED?
Af Sebastian1991
det skal bare helst være full HD, hvilket panasonic 42x10y ikker er :S
Af keler
Sebastian1991 skrev:det skal bare helst være full HD
Hvorfor?
Af Sebastian1991
Får man ikke et skarpere billede når man spiller ps3 med full hd end hd?
Af Sebastian1991
eller kan det kun betale sig at købe full hd, hvis man er over 50 tommer
Af keler
De fleste spil er i 720 p, og som du selv siger skal man op i en hvis størrelse før full hd kommer til sin ret.

Det er to gode skærme du har fundet. X10'eren er dog overall bedst, men PQ er absolut en fin skærm.
Af Sebastian1991
tak for hjælpen ! har x10éren også det bedste billede når det er over digital signal ( bare tv generelt)?

blev også lidt fristet af lgéren i 50 tommer, da man kunne få det til kun 500 kr ekstra.
Men billede bliver vel også mere sløret når det er tv?
Af keler
Sebastian1991 skrev:tak for hjælpen ! har x10éren også det bedste billede når det er over digital signal ( bare tv generelt)?

blev også lidt fristet af lgéren i 50 tommer, da man kunne få det til kun 500 kr ekstra.
Men billede bliver vel også mere sløret når det er tv?
Jeg syntes generelt X10 er bedre.

Jeg har selv pq6000 i 50". bruger den til blu-ray, ps3 og alm. tv. Jeg er rigtig godt tilfreds. Eneste anke er retention og sortniveau. Her er x10 klasser bedre.
Af Sebastian1991
okay, så hvis du vil heller vælge en x10 frem for din egen?

Hvis der ikke er den store forskel, foretrækker jeg nemlig pq6000 da det er et noget pænere design, og ser tyndere ud.

Men kommer til at sidder ca. 3 m fra væggen, er 42 eller 50 tommer mest optimalt?
Af keler
Jeg sidder 2,7-8 meter fra mit.

Jeg valgte PQ pga. USB og så var damen mere vild med designet.

Mine forældre har 50" x10. Rigtig lækker skærm og den ser nu ret fed ud, når den hænger på væggen.

Tror ikke du vil blive skuffet over pq. Så længe du er OBS på at den altså lider lidt under retention og så er sortniveauet ikke på højde med x10.