Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Larsen123
Hejsa!

Jeg købte ovennævnte skærm da Dell solgte ud af dem for 3 mdr. siden. Bruger den primært til at spille poker på 1600x1200, og det har bare været super. Men nu kan der pludselig komme en masse små blå stregkoder over hele skærmen. En gang imellem forsvinder de lidt efter, men andre gange går de ikke væk igen, før PCen har været slukket i flere timer. Så jeg tænkte om i havde hørt om eller evt. oplevet samme problem ? Kan det tænkes at det ikke er skærmen men mit grafikkort der er på vej til at stå af ? :o

På forhånd tak
/Larsen
Af PowerJ
hvilket GFX har du?

har du tjekket om blæseren køre på dit GFX?
Af Larsen123
Nu har jeg ikke lige så meget styr på computersprog ;) Men jeg går ud fra at GFX er mit grafikkort ? Det er radeon 9800 pro og ja blæseren kører.
/Larsen
Af Dezron
Mit umiddelbare input er, at dit grafikkort er gået "i stykker".

Jeg har selv oplevet nogen lignende og efter et godt stykke tid virkede kortet bare slet ikke mere.

Der gik ca. 14 dage, så var det bare sort skærm når man tændte, og det var en varm sommer a la den vi lige har haft det gik i stykker i.

Du kan jo købe et nyt GFX online, og sende det retur hvis ikke det fikser problem meeeeeen det lyder nu altså som et grafikkort problem (GFX :p )
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det nemmeste ville nok være at teste skærmen på en anden maskine - så ved du da hvilken del der er defekt.