Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Blondin
Jeg har fået tilbudt ovenstående skærm for 10.500,- med fuld garanti i 6 år ved et panasonic center i Nordjylland.

Mine spørgsmål går på om det er en god pris?

Og er der nogle som ligger inde med kalibreringsprofiler ala dem Rasmus laver i sine tests her på sitet?

På forhånd tak.

/Henrik
Af hdmi
Det lyder som en god pris.
Du kan bruge de indstillinger som rasmus har lavet til g10.
Af Blondin
Er du sikker på jeg kan bruge den samme profil som ved G10?

Rasmus, hvad mener du?
Af hdmi
jaaa...det er jeg ret sikker på....den eneste forskel er et andet design og den uderstøtter deep color,der er vist også et par andre småting...men jeg mener ikke det har nogen betydning men hensyn til indstillingerne .
Af Søren69
Det er en supergod pris du har fået der! Jeg gav 10.999 for mit i Tape Conection. den vejledende udsalgspåris da tvet kom frem var 17.000.

Det er et godt TV. Så vidt jeg har forstået er der mellem G15 og V10 kun THX profil og design til forskel.

jeg er i hvert fald glad for mit. :)
Af Blondin
Jeg har også takket ja til at købe skærmen, er sikker på jeg bliver glad for den. :)

Det bedste er at jeg har 6 års garanti ved Panasonic Danmark med i de 10.500,- kr. Denne garanti kan overdrages til anden side i tilfælde af videre salg om nogle år.
Af Blondin
Ja og nej, det står på et lager indtil jeg overtager ny bolig den 1. marts.
Ville ikke til at pakke ud, for så at pakke sammen igen om en måned.

Er der ellers nogle som har nogle erfaringer med DNLA og det virker?
Af Rodding
Okay :( ville ellers godt høre hvad du synes om det ;D
Af Blondin
Det jeg selv har set i butikken og de tests jeg har læst, så er det et tv jeg kan anbefale. I sær til de priser de fåes til lige nu.

Jeg kommer fra et Panasonic 42pz70 - dette har jeg kun været tilfreds med, dog mangler det de tunere, som jeg nu får brug for.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Mht. op- og nedpakning, så er det nu ret nemt hvis du bare beholder kassen. Jeg ville ikke kunne vente 1 måned hvis det var på lager...
Af bulderhund
Hej....
Jeg har selv et 46G15, og er næsten helt tilfreds.
Jeg har dog nogle små problemer som ikke gør at jeg er helt tilfreds, men lad det nu ligge.

Er der andre der har oplevet at fjernsynet flimrer en hel del? Hvis man f.eks. ikke kigger fokuseret eller direkte på fjernsynet, så kan man se at billedet hopper en hel del.. Og kan man evt. afjælpe problemet ?
Af Sticky
bulderhund skrev:Hej....
Jeg har selv et 46G15, og er næsten helt tilfreds.
Jeg har dog nogle små problemer som ikke gør at jeg er helt tilfreds, men lad det nu ligge.

Er der andre der har oplevet at fjernsynet flimrer en hel del? Hvis man f.eks. ikke kigger fokuseret eller direkte på fjernsynet, så kan man se at billedet hopper en hel del.. Og kan man evt. afjælpe problemet ?
Jeg har selv et p42g15e og jeg kan også godt se flimmer, desværre. For er ellers rigtig glad for det, men det har fået mig til at overveje at sende det retur, da det giver lidt hovedpine og jeg har lidt svært ved at fokuserer på billedet. Sidder dog nok også lidt tæt på, ca. 2.5-3m væk.

Mvh Kasper