Til snak, tips og diskussion om kalibrering af TV og monitors.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cous
#88513
Jeg sidder og ser håndbold på mit fjernsyn og jeg er ved at blive lang i hovedet af den elendige billede kvalitet mit fjernsyn fremstiller.. Mit spørgsmål er så til jer hvordan jeg indstiller den?
Lige nu modtager jeg signal analogt gennem antenne forening.
Jeg kan ikke finde nogle digitale signaler? Kan det passe at mit fjernsyn ikke kan finde det nye signal?

Mange spørgsmål herfra, men håber i kan hjælpe mig med nogle af dem.. På forhånd tak.

Hilsen Cous
Af NazmDK
#88515
Dit fjernsyn er ikke udstyret med en DVB-C Mpeg4 tuner og derfor kan du ikke få dit tv signal digitalt via din antenneforening, hvis de overhovedet tilbyder den mulighed..
Af pipper
#88516
NazmDK skrev:Dit fjernsyn er ikke udstyret med en DVB-C Mpeg4 tuner og derfor kan du ikke få dit tv signal digitalt via din antenneforening, hvis de overhovedet tilbyder den mulighed..
Jeg sidder og ser det på en X10 med digitalsignal.
Jeg kan kun give dig ret. Det ser ikke særlig godt ud.
Det må være sendt i en elendig kvalitet.
Af Cous
#88520
Men burde jeg ikk kunne finde et dvb t signal hvor de sender tv2?
Er ikke inde i det :S Det er min brors fjernsyn som jeg passer for ham mens han er ski guide
Af hdmi
#88521
Cous skrev:Men burde jeg ikk kunne finde et dvb t signal hvor de sender tv2?
Er ikke inde i det :S Det er min brors fjernsyn som jeg passer for ham mens han er ski guide
Hvis du har en stueantenne eller en antenne på taget kan du sikkert godt finde tv2.