Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af niklasmayn
Hej..

Hvilken butik ville det være bedst at købe fra? Proshop eller Justbuyit..

Jeg tænker på et LG 42SL8500.

Hos Justbuyit står der det bliver leveret af LG Danmark.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har selv købt utroligt meget hos Proshop gennem tiden (primært IT produkter), og jeg har altid oplevet fin service. Også i de tilfælde, hvor der har været problemer.
Jeg ved ikke hvor længe de har eksisteret, men jeg kan hvert fald huske dem fra mange år tilbage.

Justbuyit har jeg aldrig handlet hos.
Af Mighty
Jeg tror begge er udemærkede forhandlere. Jeg bestilte et LG 42SL8500 igår formiddags ved justbuyit.dk og fik den leveret ved døren imorges - lynhurtig betjening. Det var en dansk model med dansk garanti - iøvrigt lækkert lækkert fjernsyn :)
Ved ikke om Proshop har danske modeller.
Af niklasmayn
Jamen gør det nogen forskel at tv'et fra justbuyit er leveret fra lg danmark?

Er tv'et fra proshop ikke dansk model?
Af Lars E
niklasmayn skrev:Jamen gør det nogen forskel at tv'et fra justbuyit er leveret fra lg danmark?

Er tv'et fra proshop ikke dansk model?
Ja kun ved en dansk model er du sikret den udvidede garanti på pixelfejl og hente/bringe service ved rep.
Uden 100% og vide det vil jeg tro Proshops er en parallelimporteret model, men ring til dem og hør.
Af ThomasT1976
Perfod skrev:
ThomasT1976 skrev:Det er vist ligegyldigt hvem du vælger:

http://www.trustpilot.dk/review/www.justbuyit.dk

http://www.trustpilot.dk/review/www.proshop.dk

Begge har virkelig gode anmeldelser.
Getmore får også fin anmeldelse men det kan bestemt ikke anbefales at handle hos dem , så tag de anmeldelser stille og roligt
Jeg har også handlet meget ved Getmore og der har ALDRIG været noget! men de sælger meget og du hører jo altid mest de dårlige historier. Jeg ved godt der er nogen der har haft problemer.
Af sharders
Jeg har købt en masse forskellige gadgets fra proshop.dk.
De har aldrig! svigtet.
Af Reonekot
ThomasT1976 skrev:Jeg har også handlet meget ved Getmore og der har ALDRIG været noget! men de sælger meget og du hører jo altid mest de dårlige historier. Jeg ved godt der er nogen der har haft problemer.
Problemet med Getmore har altid først været når du vil have noget byttet/repareret, hvor der er rigtig mange skræk historier sammenlignet med de andre store netbutikker. Og så ville jeg aldrig ligge en så stor ordre ved et firma der efterforskes for momssvindel for 40 millioner, erklære sig konkurs, genopstår i samme navn osv. Den slags stiller sjældent forbrugeren i den bedste situation mht. garanti og reklamations muligheder.
Af cami
Aldrig prøvet justbuyit, men proshop har aldrig skuffet mig. Har en enkelt gang skulle have byttet noget, og de returnerede pengene samme dag, som de måtte have modtaget de ram jeg sendte. Så jeg har kun godt at sige om dem. Men som det er nævnt, så findes der vel dårlige historier om alle forhandlere, nogle mere end andre.