Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvad synes du om 32"W5500?

Det er super fedt
3
33%
Det er elendigt
Ingen stemmer
0%
Der findes langt bedre 32" tver til samme pris
3
33%
Det er et okay køb, til den pris
3
33%
Af Asgerk
Er Sonys 32" W5500 tv et "bang of the buck" køb? Eller er tvet så "forældet", at det ikke er værd at bruge penge på?
Jeg taler naturligvis om 32" tver, og jeg vil have et habilt tv til en fornuftig pris.

Jeg har læst diverse topics og anmeldelser, men jeg er stadig i tvivl om jeg gør et fornuftigt køb med et 32W5500?

- Tak :)

Afstemning tilføjet. og i må meget gerne uddybe jeres stemme :)
Brugeravatar
Af Weissbier
Sony W5500 er en god model, men 32" er alt for lille - medmindre den skal hænge i køkkenet selvfølgelig... :p Nej, seriøst: overvej om du ikke et eller sted kan finde penge til en 40" i dit budget. HD tv og blu-ray får du intet ud af på en 32", medmindre du sidder med skærmen på skødet.
Af Asgerk
Weissbier skrev:Sony W5500 er en god model, men 32" er alt for lille - medmindre den skal hænge i køkkenet selvfølgelig... :p Nej, seriøst: overvej om du ikke et eller sted kan finde penge til en 40" i dit budget. HD tv og blu-ray får du intet ud af på en 32", medmindre du sidder med skærmen på skødet.
Jamen jeg har ikke plads til andet på mit værelse, og jeg kommer højest til at sidde 1.5 - 2 meter fra det, så over 32" er ikke en mulighed. Eller var jeg stukket af sted med Panasonic G10 :)

EDIT: mit værelse er 2x2 meter :)
Brugeravatar
Af Weissbier
OK, det er et lille værelse! :s Du sidder ikke i arresthuset, vel? :p
Af Asgerk
Haha nej nej, men der er alt hvad jeg skal bruge: seng lille reol og så min computer :D