Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg er så en af dem der er blevet FULDSTÆNDIG forvirret over hvad der efterhånden er kvalitet eller hvad der ikke er.

Jeg søger en fladskærm (40"-46") til max 13.000 kr. Hvilke bør jeg tjekke ud? Havde en oplevelse af at panasonic overraskede mht billede men omvendt læste jeg herinde at LG SL8000 også var et godt bud.

Jeg har som sådan ikke nogen krav udover et glimrende billede (uden det problem at hvis man ser en fodboldkamp så ser man dele af bolden ikke følger med - beklager den kringlede forklaring, jeg kender ikke fagudtrykket for netop det)

Derudover vil jeg gerne have at det er muligt at på en eller måde "installere" det sådan, at jeg har mulighed for at gå på internettet på det. Så man kan se film hentet ned fra nettet fx og høre musik..

Jeg er jo ret imponeret over LED, men hvis lyden er ligeså ringe som skærmen er tynd, så er det jo ikke det værd.. Men er det så slemt egentlig?

Sorry for det lidt kringlede indlæg - jeg håber på et godt råd. På forhånd mange tak!
O-O
Af xcardman
LG SL8000 har ikke led belysning

husk led er det samme som et almindeligt lcd, bare med en belysning.

Men de gode /lcdled tv, har fået et bedre billede, men af helt andre grunde end lige led belysningen.