Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kronholm
hot_fifty skrev:tak for info!

Kan også være 50" er værrere, men må lige høre ham ad. Hvad har du af TV nu?

Er støjen så gal at man tydeligt kan høre det 3-4 meter væk hvis TVet er på mute?

Indtil videre bliver det LG med mindre han finder kvitt :)
Man kunne godt høre støjen fra 3 meter af, hvis mit tv var muted... Ikke sikkert det gør sig gældende på andre G10'ere.

mht tv, så har jeg LGps8000 & samsung B650 i tankerne - Men venter lige og ser de priser LG skulle annoncere i dag, på deres nye modeller.
Af Rodding
Så ville jeg vælge samsungen den skulle være lækker
Af hot_fifty
tja LGen er også lækker. (B

nu koster B655 en del mere og hvis man tager 650 er den parrallelimpoteret så vidt jeg ved. Med LGen er man sikker på det er igennem LG Danmark osv osv.

Kronholm : Dvs du skifter din G10 ud pga. støjen???
Af kronholm
Niks - solgte den fordi jeg vil ha' en 50". 8)
Af NickChanger
Nu har jeg sat mig for, at jeg vil have det samme tv - LG 50PS8000. Men det er ikke til at finde nogen steder, hvis man vil have en dansk udgave og ikke vil over 8500 kr. nogen der ved, hvor de har det?
Af Rodding
G10 er også parallel import.
Hvis du køber Samsung PS50B650 så bliver den stadig repareret hos forhandleren i Danmark.
Af NickChanger
Ja, men det er, så vidt jeg kan se også lidt dyrere.
Af NickChanger
Skrev til dig Rodding. B650 koster det samme som 50ps8000, sku mere varm på LG's. En af mine venner har lige købt LG's og det ser mega godt ud.

Jeg vil bare gerne have den nordiske udgave, så jeg har garantien med.

Snakkede med justbuyit.dk i dag og de får måske flere hjem, kan se her 30min efter at det igen er muligt at bestille på deres hjemmeside. Snakkede også med Elgiganten, de vil sku have 12k for det, når det engang kommer hjem. Sidst men ikke mindst snakkede jeg med cinemagic.dk, og de vil have 8,5k, men det er parallel import.

Hvad vil i gøre:

A) Vente på justbuyit.dk får en nordisk model hjem.

B) Bestille hos cinemagic med det samme.
Af Rodding
NickChanger skrev:Skrev til dig Rodding. B650 koster det samme som 50ps8000, sku mere varm på LG's. En af mine venner har lige købt LG's og det ser mega godt ud.

Jeg vil bare gerne have den nordiske udgave, så jeg har garantien med.

Snakkede med justbuyit.dk i dag og de får måske flere hjem, kan se her 30min efter at det igen er muligt at bestille på deres hjemmeside. Snakkede også med Elgiganten, de vil sku have 12k for det, når det engang kommer hjem. Sidst men ikke mindst snakkede jeg med cinemagic.dk, og de vil have 8,5k, men det er parallel import.

Hvad vil i gøre:

A) Vente på justbuyit.dk får en nordisk model hjem.

B) Bestille hos cinemagic med det samme.
Okay det er bare iorden ;D
Jamen jeg ville vente ved mindre der går lang tid, så ville jeg bestille hos Cinemagic.
Af Macho
RogueAgent skrev:
hot_fifty skrev:Hej gutter.

Jeg søger et plasma.

Følgende krav.

Minimum 50"
Koste max 8k
Skal virke som nyt
Ha Full HD
Ikke larme/blæserstøj

Kom med nogle bud hvis I står og skal af med jeres.

Jeg tænker lige i dur med LG PS8000, Pana G10/V10 etc.
Hvis du kan hæve dit budget med 100 kr, så kan du få en ny LG 50PS8000 hos Cinemagic.dk for 8100 kr..?

Jeg har lige købt et 50" LG PS8000 hos Cinemagic, det koster desværre 8498 kr. HIFI Priser er galt på den, jeg glæder mig meget til at få det, det kommer allerede i morgen.
Jeg overvejede meget at købe 60" modellen, men jeg syntes at prisforskellen var for stor (ca 10k).

Jeg havde et Sony 40 kdlv2500 før, og det kunne ikke vise 4:3 når man anvendte HDMI.

Macho.
Af NickChanger
Macho skrev:
RogueAgent skrev:
hot_fifty skrev:Hej gutter.

Jeg søger et plasma.

Følgende krav.

Minimum 50"
Koste max 8k
Skal virke som nyt
Ha Full HD
Ikke larme/blæserstøj

Kom med nogle bud hvis I står og skal af med jeres.

Jeg tænker lige i dur med LG PS8000, Pana G10/V10 etc.
Hvis du kan hæve dit budget med 100 kr, så kan du få en ny LG 50PS8000 hos Cinemagic.dk for 8100 kr..?

Jeg har lige købt et 50" LG PS8000 hos Cinemagic, det koster desværre 8498 kr. HIFI Priser er galt på den, jeg glæder mig meget til at få det, det kommer allerede i morgen.
Jeg overvejede meget at købe 60" modellen, men jeg syntes at prisforskellen var for stor (ca 10k).

Jeg havde et Sony 40 kdlW2500 før, og det kunne ikke vise 4:3 når man anvendte HDMI.

Macho.
Jeg tænkte at bestille det samme sted, men for mig er pixelgarantien fra LG-Danmark vigtig. Og når det alligevel er parallelimport, så kan det fåes til 8000+/- andre steder.

Det er sku hårdt at være en nærig jyde som mig :D
Af Macho
NickChanger skrev:
Macho skrev:
RogueAgent skrev: Hvis du kan hæve dit budget med 100 kr, så kan du få en ny LG 50PS8000 hos Cinemagic.dk for 8100 kr..?

Jeg havde et Sony 40 kdlW2500 før, og det kunne ikke vise 4:3 når man anvendte HDMI.

Macho.
Jeg tænkte at bestille det samme sted, men for mig er pixelgarantien fra LG-Danmark vigtig. Og når det alligevel er parallelimport, så kan det fåes til 8000+/- andre steder.

Det er sku hårdt at være en nærig jyde som mig :D
Jeg er også pisse nærig, jeg har pengene til et 60" men syntes det var for dyrt, det vil jeg sikkert fortryde når jeg sidder med mit 50" og syntes det er for lille.

LG danmarks pixelgaranti betyder intet for mig, da jeg ikke anede at der var en sådan garanti.

Jeg var nu ikke klar over at Cinemagic var parallelimport, ham jeg chattede med var meget Dansk. :D

Macho
Af Lars E
Jeg er glad for jeg købte en dansk model da mit har to pixelfejl og jeg derfor kan få den ombyttet :)
Har i andre tjekket jeres for pixelfejl ?