Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tarok
amarone skrev:Tilslutter mig koret af dem der er - i hvert fald lidt - skuffet over at designet ikke er "opgraderet", bare en smule ;)

Men en anden ting som jeg også går op i, er faktisk strømforbruget (B .
Forlyder der noget om strømforbruget endnu (f. eks på G20)?
Jeg synes at Panasonics modeller har fået et lidt mere forfinet udseende i år. Der er dog forandring at spore til det bedre. Samsung derimod har haft det samme udssende de sidste mange år - der er ikke sket megen udvilkling på designfronten.
Senest rettet af tarok 11 jan 2010, 15:41, rettet i alt 1 gang.
Af Kratz
Interessant!
Det bliver rigtigt spændende at se hvordan især V (eller VT?) serien klarer sig i test. :)
Af Letten
Til alle dem der "klager" over designet:

1) Er i sikre på at de europæiske modeller kommer til at ligne de amerikanske fra CES på en prik?

2) Prøv at se dem in-real-life når de kommer.

3) Er i sikre på at design-mode-luner på TV er en god ting, det skal måske stå i stuen en del år.

4) Passer designet iøvrigt med resten af jeres indretning?
-min påstand er at de fleste hjem har "klassisk" stil og ikke "futuristisk".

3) Prøv at lægge mærke til byggekvaliteten af et Panasonic sammelignet med de andre f.eks. Samsung (der roses så meget for deres design), Panasonic er efter min overbevisning væsentlig bedre. Folk med forstand på TV siger at det også gælder indmaden.
Af hdmi
Letten skrev:Til alle dem der "klager" over designet:

1) Er i sikre på at de europæiske modeller kommer til at ligne de amerikanske fra CES på en prik?

2) Prøv at se dem in-real-life når de kommer.

3) Er i sikre på at design-mode-luner på TV er en god ting, det skal måske stå i stuen en del år.

4) Passer designet iøvrigt med resten af jeres indretning?
-min påstand er at de fleste hjem har "klassisk" stil og ikke "futuristisk".

3) Prøv at lægge mærke til byggekvaliteten af et Panasonic sammelignet med de andre f.eks. Samsung (der roses så meget for deres design), Panasonic er efter min overbevisning væsentlig bedre. Folk med forstand på TV siger at det også gælder indmaden.
Jeg er ret sikker på de ligner de amerikanske modeller....på specs er der sikkert lidt forskel.....men jeg giver dig ret i lad os nu lige se dem først...det bliver ret spændende....
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Rod1983 skrev:Kuro-tek or not? Phil Hinton mener at det er en Kuro 8).. but let's see når der kommer en test:

http://www.youtube.com/watch?v=1Fd0yFujykM
De har sgu lavet nogle gode videoer derovre fra AVforums. Ham Phil synes også at have også god teknisk indsigt.

Panasonic KURO. Tja, det må de vel nok ikke selv kalde dem, men der er vel intet i vejen for at vi begynder på det 8)
Af xcardman
Det ligner ikke kuro fra min lcd monitor og youtube video 8)

Vi må vente på en test og se hvad skærmen indholder udover sort
det er jeg faktisk mere spændt på end lige netop sort
Af Fing
Spændende. Jeg går udfra at denne test får høj prioritet, taget interessen og muligheden for at teste som de første i betragtning?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Fing skrev:Spændende. Jeg går udfra at denne test får høj prioritet, taget interessen og muligheden for at teste som de første i betragtning?
Bestemt. Hvis vi er heldige når vi det til dagen, hvor informationen om de europæiske modeller frigives.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Iøvrigt, jeg har nævnt det et par gange tidligere, men det er d. 15., 16., og 17., februar, hvor I skal tjekke ind for komplet information omkring Panasonics nye modeller.

Her får vi både fuldt Nordisk line-up. Priser. Tests og masser af rigtige billeder, når vi besøger Panasonic i München.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 21