Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hot_fifty
Hej gutter.

Jeg søger et plasma.

Følgende krav.

Minimum 50"
Koste max 8k
Skal virke som nyt
Ha Full HD
Ikke larme/blæserstøj

Kom med nogle bud hvis I står og skal af med jeres.

Jeg tænker lige i dur med LG PS8000, Pana G10/V10 etc.
Af RogueAgent
hot_fifty skrev:Hej gutter.

Jeg søger et plasma.

Følgende krav.

Minimum 50"
Koste max 8k
Skal virke som nyt
Ha Full HD
Ikke larme/blæserstøj

Kom med nogle bud hvis I står og skal af med jeres.

Jeg tænker lige i dur med LG PS8000, Pana G10/V10 etc.
Hvis du kan hæve dit budget med 100 kr, så kan du få en ny LG 50PS8000 hos Cinemagic.dk for 8100 kr..?
Af hot_fifty
ja har set. Ender også med jeg køber det, men kunne man spare lidt ville det ik gøre noget jo hehe

Har før handlet der, fino butik!

Du super tilfreds med dit?
Af RogueAgent
Well, de mest oplagte TV'er at sammenligne med er Panasonic S10/G10 og et par af Samsungs plasmamodeller (husker ikke modelnavnene).

Rent billedkvalitetsmæssigt ligger PS8000 for mig at se et sted mellem S10 og G10 - men er noget billigere end begge i 50". Designet er klasser bedre end Panasonics IMO. Lyden er rimelig god for en fladskærm, dette skal dog ikke forveksles med DECIDERET god. ;)

Det største (eneste for mig) issue er at det har noget mere retention end Panasonics modeller - nogenlunde på niveau med Samsung. Det er dog meget sjældent noget der er et problem i praksis - højst hvis man har stået længe på tekst tv, men det er meget hurtigt væk igen.
Af hot_fifty
super. Jeg elsker designet og skal alligevel bruge den optiske udgang til et surround anlæg. Ender med jeg køber det når jeg får løn:)
Af Rodding
Har hørt en del problemer om det LG
Af hot_fifty
fortæl, et link evt. Der problemer med alle TV, nogle større og nogle små :(
Af RogueAgent
Rodding skrev:Har hørt en del problemer om det LG
Hvad tænker du på..?

Jeg har hørt om nogen der har haft problemer med at få yousee programkort til at fungere i dvb-c tuneren, men det er vist stort set det..? Har man extern box er det under alle omstændigheder ikke noget problem.

Jeg har selv parabol med HD box fra Canal Digital, så det kan jeg ikke udtale mig om.

Det eneste issue jeg har oplevet har været det nævnte omkring retention, men det lider Samsung som nævnt også under.
Af madsgrenaxelsen
hej ;) jeg hedder mads og bor i fredericia. jeg har et panasonic g10 jeg gerne vil af med, fordi jeg vil have større heh.
det er 50" som du søger, og jeg vil sælge det til dig for 8k
skriv på 28725718 hvis du er interesseret :)
Af Rodding
Som de feks skriver på flatpanels
Negativt:
Gengivelse af sort
Shadow detail i THX profil
Standardindstillinger
Midlertidig burn-in (retention) ikke helt elimineret
Af Lars E
Jeg ville købe den hos Justbuyit.dk i stedet og få en Dansk model med 100% pixelgaranti og hente/bringe service ved reperation den er kun 400kr dyrere ved dem, ikke meget for en god garanti.
Har selv lige købt ved dem og får skærmen ombyttet pga pixelfejl.
Retention har jeg kun set en gang efter en formiddag med TV2 News, hvor logoet hang meget svagt ca 15 sekunder efter kanalskifte.
Hvis jeg bruger de indstillinger som anbefalet her i flatpanels anmeldelse synes jeg billedet bliver noget tamt og sort niveau er knap så godt, THX profilen passer mig bedre giver meget bedre sort niveau, men lidt dårligere shadow detail og til film er indstillingerne fra Avforums anmeldelse super.
Af hot_fifty
mads har sendt en sms til dig.

Lars E - Jeg overvejer det også, sys bare de lidt dyre på den side. Ser lige hvad stand og alderen er på det G10
Af kronholm
Ikke larme/blæserstøj

Lyder ikke til at være en G10 du skal ha' så. Jeg har selv lige haft en G10E, og var meget tilfreds med den, men den lavede altså noget plasma-støj og blæserstøj. Jeg vænnede mig dog hurtigt til det, og det var ikke et problem for mig. Hvis du er meget følsom overfor støj, så overvej det lige en ekstra gang.

Det leverede dog et fornemt billede, og det var en fornøjelse at spille konsol spil på tv'et. :)

edit: Skal dog siges at det var en 42" jeg havde - Det er muligt at 50"eren ikke har de problemer.
Af hot_fifty
tak for info!

Kan også være 50" er værrere, men må lige høre ham ad. Hvad har du af TV nu?

Er støjen så gal at man tydeligt kan høre det 3-4 meter væk hvis TVet er på mute?

Indtil videre bliver det LG med mindre han finder kvitt :)