Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey..

Vil gerne vide om de nye Sony tv'er bliver noget bedre end W5500.. Specielt 40"?

Tænker mest på EX500, som udkommer i 40" for 8000.. Hvis den nu bliver en anelse bedre venter jeg hellere og giver 2000 mere, for EX500 udkommer nemlig til februar :)

Nogen der kan hjælpe?
Af Cutter
BrianH skrev:Hende her kan hjælpe dig :)
http://www.milosvendettas.dk/wp-content/spaakone.jpg
Helt ærligt BrianH,,,

7500-Rico,,, Hvis det var mig der skulle købe, så ville jeg tage et af de nye! Men hvis du ikke står og mangler et imorgen, så vent og se hva' folk skriver, i div. test, når de kommer.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Selvom sarkasmen ikke var til at tage fejl af, så er pointen fra Brians indlæg jo god nok: Der er ingen der aner hvordan billedkvaliteten er på de nye TV, om de lider af backlight bleeding i større eller mindre grad end W5500, og der er sneget sig nye fejl ind, osv osv. Vi har ikke fået lov at teste deres nye TV endnu, så det er komplet umuligt at sige noget om hvordan W5500 klarer sig ift. dem.

Ser man på den generelle udvikling på området, så er der dog typisk altid forbedringer på de nye modeller ift. de gamle. Om disse forbedringer er markante, kan vi så ikke sige noget om.
Af 7500-Rico
okay tak :)