Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fastone
Hej...

Jeg kører nu på mit tredje 40w5500 efter 2 med backlight bleeding og en hvad jeg troede var en menu fejl og det tror jeg faktisk stadig omend den nye også laver fejlen...

Men nu står jeg med det ny tv hvor jeg faktisk havde affundet mig med at lyd og billede forsvinder når jeg trykker på GUIDE, men nu ser jeg at der er en pixelfejl...

Den lyser bare rød hele tiden... Men hvordan er det så med garantien... Jeg har selv arbejdet i radio/tv butik for 5 år siden og der var det forskelligt hvad leverandøren ville gøre ved pixelfejl, men skal de ikke bare bytte det i dag... Skærmen er ikke en uge gammel endnu...
Af fastone
Nej det er købt i bilka...
Af Cutter
Så byt,,,eller få dine penge tilbage! Syndt at et så lækkert Tv fra Sony, kan ha' så mange fejl og mangler. De bør ikke lave så mange skod-eksemplarer, når de er et af de største firmaer :(
Da jeg skulle købe et nyt Tv gik jeg helt bevidst uden om w5500, og valgte z4500,,,da dette bare er og altid vil være et bedre Tv!

Men det er jo en stor jungle, så du skal nok kunne finde et der ikke er "rådent" :((