Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg vil virkelig gerne købe et nyt tv, men nu da sonys nye tv'er udkommer med 3D, og andet lækkert stuff, tvivler jeg lidt, da jeg måske lige så godt bare kan vente?

Sony KDL-40W5500 sælges for 5999,- i Bilka lige for tiden, og det synes jeg er utrolig billigt? På nettet bliver det ikke engang solgt så billigt?

Så er mit spørgsmål så bare om jeg skal købe et nu, eller venter og betale lidt mere for en måske bedre billedekvaliet og andre ting, der måske er blevet bedre på de nye tv'er..

Og nogen der ved hvornår sonys nye tv'er kommer på markedet?
Af BrianH
Jeg venter på 4D med rumtid of SciFi før jeg overhovedet vil se tv. Indtil da har jeg et fint fint krystalapparat der dog hele tiden siger "Her er London..." :p
Af Femmer
Jeg har lige købt W5500 for 5999,- det er en rigtig god box - og tilmed så billig, at jeg med god samvittighed kan skifte den ud, når 1 cm tynde OLED skærme med 3D og god lyd kan købe for menneskepenge :)

5'er
Af Cutter
Femmer skrev:Jeg har lige købt W5500 for 5999,- det er en rigtig god box - og tilmed så billig, at jeg med god samvittighed kan skifte den ud, når 1 cm tynde OLED skærme med 3D og god lyd kan købe for menneskepenge :)

5'er
Klart! Jeg tænker det samme :D
Af 7500-Rico
Okay tak.. Men er de nye sony tv'er UDEN 3D lige så godt som dem der er nu? Fx. 40W5500, for så tager jeg til Bilka og køber den i næste uge :b

6000 er Billigt! Men nu er jeg lærling, så har ikke lige penge til at skifte det ud efter noget tid, eller det har jeg måske, men nu er jeg under 16, og der venter sig jo en lækker bil når man bliver 18 :b

Lige noget der ikke har med emnet at gøre: Kan det anbefales at købe en Sony TV til Sonys PS3 Slim? :)
Af Cutter
7500-Rico skrev:Lige noget der ikke har med emnet at gøre: Kan det anbefales at købe en Sony TV til Sonys PS3 Slim? :)
Det er ikke et "must", men det er ret fedt at du kan bruge Sony's Tv-remote, til styre din PS3 Slim!! (dog ikke til at spille med)

Og jo,,, 40w5500 er et ret fedt Tv til de penge (B
Af 7500-Rico
okay :) .. Men kan jeg ikke lige så godt bare købe et TV nu? De nye Sony TV'er UDEN 3D er da ik ret meget bedre?
Af Kleen™
- jeg kan se at L-Mutanten nu sælger 46v5500 til 6666,-
Det er da ihvertfald en "ond" pris..:-)
Af 7500-Rico
Kleen™ skrev:- jeg kan se at L-Mutanten nu sælger 46v5500 til 6666,-
Det er da ihvertfald en "ond" pris..:-)
Arh.. Ved nu ik :) .. Så billigt er vel heller ik, når det er V5500 og ikke en W5500 ;)
Af Kleen™
Nej, det kan godt være at det kan købes billigere - det onde var nu også mest ment som et spin-off på de mange 6-taller...