Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af cami
Hej

Jeg tror det er for dyrt for en tilsyneladende uddateret model, den nuværende 7000 (32PFL7404) serie koster pt. ( http://www.hifipriser.dk/Product/Detail ... pid=514098 ) ca. 4300, og den har både full-hd, dvb-c tuner (så du kan se de digitale kanaler uden boks) og mpeg4.

Hvis du har kabeltv, så kan du sagtens bruge det nævnte tv, men i forhold til hvad en ny koster, så ville jeg ikke selv give så meget for en brugt.

Hvor gammel er den?
Af dkscan
cami skrev: Hvis du har kabeltv, så kan du sagtens bruge det nævnte tv, men i forhold til hvad en ny koster, så ville jeg ikke selv give så meget for en brugt.
Men til digitalt kabel-tv vil det formentlig kræve en boks, da det ikke har indbygget DVB-C-tuner.
Af cami
dkscan skrev: Men til digitalt kabel-tv vil det formentlig kræve en boks, da det ikke har indbygget DVB-C-tuner.
Det er korrekt, men hvis Xizor har Yousee, så vil det analoge signal fungere i hvert fal et par år endnu.

Hvad var den originale pris på tv'et?
Af Xizor
Jeg har Yousee.
Den originale pris var 13.000 kr.
Af pipper
Xizor skrev:Jeg har Yousee.
Den originale pris var 13.000 kr.
Det er alt for dyrt for dette tv.
Husk på at elektronik er blevet meget billige
idag end for 3 år siden.
Jeg købte selv et plasma tv for 3 år siden. Jeg
gav 11.500 kr. og solgte det til 2200.
Af Xizor
Det ser ud som om der er klar stemning for IKKE at købe TV'et så det lader jeg være med.

Tak for hjælpen :)
Brugeravatar
Af koenigs
Xizor skrev:Det ser ud som om der er klar stemning for IKKE at købe TV'et så det lader jeg være med.

Tak for hjælpen :)
Problemet er at LCD teknologien virkelig er modnet meget de sidste 3 år. Derfor kan en grundmodel til 3000 kr godt være bedre end et tv der kostede 12000 kr for 3 år siden.

Derudover er der kommet DVB-T/C MPEG4 tunere i TV'erne, som et eller andet sted er rart, hvis du vil undgå en masse ekstra fjernbetjeninger og bokse.