Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Martin8000
Jeg må sige at være faldet pladask for designet og mulighederne i samsung 9000 serie der gerne skulle komme på USA's marked omkring marts/apris..
Udfra de trailere jeg efterhånden har brugt meget tid på, må jeg sige at være imponeret over design, billedkvalitet og MEGET MERE....!

Jeg har prøvet at regne lidt på hvad jeg skal af med for at få sådan en vidunderlig skærm og er kommet frem til at når 46b8050 kostede 20999,- da den kom ud, så må den nye 46c9000 komme til at koste omtrent det samme (nok plus et par tusind)...

Hvad er jeres bud på pris, kvalitet, osv....?????

(i øvrigt er det dejligt at der er nogen der gider lave fede fjernbetjeninger udover den ståludgave der var i philips essence)
Af Notional
Den nye 8000 serie bliver måske et par tusinde billigere end den tidligere 8000 serie. Den nye 9000 er dækket i metal og har en PDA lignende fjernbetjening, der i sig selv nok vil koste 2-3000. Da det er en topmodel skal du nok ikke regne med at 46" bliver billigere end 25.000.

Da Sony udgav det første edgeLED kostede det over 20k for 40". Jeg tror 9000 vil starte fra 30.000kr og kan endda blive dyrere.

Hvad billedet angår bruges den nyeste teknologi og de bedste paneler, så billedet vil nok være reference.
Af Martin8000
Og hvornår tror du den kommer til DK?? Jeg har regnet lidt frem at den måske kunne komme til omkring maj??

Har man nogen anelse om hvornår flatpanels får lov til at teste den?? :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har prøvet at regne lidt på hvad jeg skal af med for at få sådan en vidunderlig skærm og er kommet frem til at når 46b8050 kostede 20999,- da den kom ud, så må den nye 46c9000 komme til at koste omtrent det samme (nok plus et par tusind)...
Samsung har været ude og sige, at C9000 kommer til at ligge nogenlunde prismæssigt med deres topmodel af LED-TV. Husk dog på, at B8050 ikke er topmodellen. Det er derimod B8500, som dog ikke findes i Danmark, men prøv eventuelt at slå prisen op på nogle af de amerikanske forhandlere.

Jeg håber på, at vi får en C9000 ind til test, men jeg har endnu ikke fået talt med Samsung omkring muligheden for det. Vi gør naturligvis hvad vi kan for at få den så hurtigt som muligt :)
Af noxity
Ud fra priser på B8000 og B8500 i USA, så skal du ca. regne med at C9000 bliver introduceret til en pris der er ca. 20% højere end hvad B8000 blev introduceret til herhjemme. Altså ca. 25000kr. for 46" udgaven.