22 jan 2010, 18:04
Jeg har lige fået min nye hjemmebiograf hjem og pakket ud.
46" TV, to kæmpe gulvhøjtalere og to mindre baghøjtalere...
hele stuen flyder nu med pap og flamingo.
Allerhelst røg det hele i containeren straks - det fylder jo ad ##¤% til...men jeg overvejer lige...
Er der nogen ide i at gemme emballagen? Jeg tænker på i tlfæde af at
- varen skal til reperation
- at jeg skal flytte.
Det er jo logisk at tingene er bedst beskyttet i original emballage. men er det nødvendigt?
Jeg går med tanker om at flytte til udlandet (Tyskland) indfor en årrække og tænker at jeg vil have mit anlæg med. Det er jo en lang tur med lastbil og jeg går og overvejer om især TVet kan tåle at stå uinpakket?
Jeg tænger selv at med højtalerne er det mindre vigtigt - men tager jeg fejl? Kan de tåle at stå ubeskyttet i en flyttebil i lang tid?
Stem og lad mig høre jeres input!
mvh.
46" TV, to kæmpe gulvhøjtalere og to mindre baghøjtalere...
hele stuen flyder nu med pap og flamingo.
Allerhelst røg det hele i containeren straks - det fylder jo ad ##¤% til...men jeg overvejer lige...
Er der nogen ide i at gemme emballagen? Jeg tænker på i tlfæde af at
- varen skal til reperation
- at jeg skal flytte.
Det er jo logisk at tingene er bedst beskyttet i original emballage. men er det nødvendigt?
Jeg går med tanker om at flytte til udlandet (Tyskland) indfor en årrække og tænker at jeg vil have mit anlæg med. Det er jo en lang tur med lastbil og jeg går og overvejer om især TVet kan tåle at stå uinpakket?
Jeg tænger selv at med højtalerne er det mindre vigtigt - men tager jeg fejl? Kan de tåle at stå ubeskyttet i en flyttebil i lang tid?
Stem og lad mig høre jeres input!
mvh.