Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Har fået mig sådan en skærm, men er ikke volsom tilfreds med specielt de sorte nuancer, som jeg ikke synes er sorte nok. Dette er mest når det er store flader eks hele skærmen. Farverne er ellers gode.
Vil høre om nogle har erfaringer med dette eller om det er en bytter. Synes der ligesom kommer lys ind fra toppen og bunden, men dette ses kun ved sort baggrund

På forhånd tak
Af PowerJ
har du mulighed for at tage et billede af det?
klausbergh skrev:Hej

Har fået mig sådan en skærm, men er ikke volsom tilfreds med specielt de sorte nuancer, som jeg ikke synes er sorte nok. Dette er mest når det er store flader eks hele skærmen. Farverne er ellers gode.
Vil høre om nogle har erfaringer med dette eller om det er en bytter. Synes der ligesom kommer lys ind fra toppen og bunden, men dette ses kun ved sort baggrund

På forhånd tak
Nu er S-IPS paneler er ikke så gode til at vise de dybe sorte nuancer. Men hvis der kommer meget lys ind i kanterne ville jeg nok bytte den.
Jeg har selv samme skærm, og der kommer også lidt lys ind især i øverest højre hjørne
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du får nok ikke skærmen til at vise en dybere sort end det den gør nu, selvom du bytter den. Som det bliver nævnt så er S-IPS paneler ikke helt så gode til at lave mørke farver, som f.eks. S-PVA. Mht. baggrundsbelysningen kan det gå begge veje ved en returnering.