Log ind med sociale netværk
23 jan 2010, 16:35
Jeg har et Samsung PS50B550..
Er ingen ekspert, men er rigtig godt tilfreds med det..
Tror simpelthen ikke på at der kan være ret stor forskel i billedkvalitet op til b650'eren...
Jeg kiggede lidt på Panasonics x10, men synes billedet var noget bedre på Samsungen...
Nå, men ville ville egentlig bare sige med mit indlæg at man altså ikke går helt galt i byen med B550'eren... specielt ikke til den pris!
Er ingen ekspert, men er rigtig godt tilfreds med det..
Tror simpelthen ikke på at der kan være ret stor forskel i billedkvalitet op til b650'eren...
Jeg kiggede lidt på Panasonics x10, men synes billedet var noget bedre på Samsungen...
Nå, men ville ville egentlig bare sige med mit indlæg at man altså ikke går helt galt i byen med B550'eren... specielt ikke til den pris!
23 jan 2010, 17:05
G10 er et af de TV vi anbefaler til spilbrug. Du vil opleve minimalt med inputlag og hurtige bevægelser klares perfekt til spilbrug. Skærmen er desuden temmelig hårdfør overfor retention, så det bør ikke give anledning til bekymringer.
23 jan 2010, 17:20
TV'et bliver jo ikke dårligere. Der kommer nok noget nyt til den tid, som er tiltænkt som afløser og om du overhovedet kan få G10 er nok nærmere spørgsmålet du bør stille.
Hvis du først skal købe TV om 3 måneder, så er det alt alt for tidligt du spørger om råd.
Hvis du først skal købe TV om 3 måneder, så er det alt alt for tidligt du spørger om råd.
24 jan 2010, 13:34
Nej, det er noget sludder. Burn-in på plasma er så godt som et overstået kapitel nu om dage. Om man er til plasma eller lcd er jo nok en smagssag, men de fleste "billede fanatikere" vil sige at plasma giver et bedre billed end lcd sådan generelt set. Selv er jeg for nogle måneder siden gået fra lcd til plasma og har absolut ikke fortrudt. Synes at mit 50" Pana G10 leverer et forrygende godt billed.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto