Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af koenigs
Jeg vil bare lige gøre opmærksom på at overstående TV igen er på tilbud i næste uge i Elgiganten.

Så overvejer du modellen, er det nok ved at være sidste udkald. De har den desværre ikke på webshoppen, men jeg kan se nogle af butikkerne har fået den hjem igen :)

Jeg kan i hvert fald anbefale den. Laver lige en brugeranmeldelse.
Af ssm2k
Jeg ringede til dem i dag. De oplyste, at der ikke var flere tilbage i nogle af de storkøbenhavnske forretninger. Hun sagde at de ikke kunne få flere fra Panasonic...
Brugeravatar
Af koenigs
ssm2k skrev:Jeg ringede til dem i dag. De oplyste, at der ikke var flere tilbage i nogle af de storkøbenhavnske forretninger. Hun sagde at de ikke kunne få flere fra Panasonic...
Så kan man jo spørge sig selv om det er en god ide at lave et tilbud for næste uge med en vare man slet ikke har eller får...

Det er lidt useriøst
Af ssm2k
De er sikkert blevet overrasket over hvor mange der ville have det tv.... (og er dermed allerede i denne uge løbet tør)
Af BrianH
Tilbuddet har (som de fleste ved) været der i hele denne uge også, hvor det er blevet udsolgt. Mon ikke den nye avis har været "i trykken" så tidligt at de ikke har kunnet stoppe den.

Hvis de slet ikke kan skagge flere tror jeg de vil tage den af nettet, men det har de ikke gjort.

Meeen... har men 4000,- har man vel også de 4400,- de fleste andre netbutikker tager, og får man ikke købt kan man trøste sig med at elektronik kun bliver billigere og bedre af at vente :)
Af soren10
De havde til gengæld, tilsynlandende, fået G10 på lager i butikken i Gentofte i går. Så alligevel en skam at jeg bestilte fra netbutik fredag.
Af Perfod
Elgiganten reklamere med en masse vare som de aldrig har på lager så man skal sgu altid vente på sine ting når man handler dernede, netop en grund mere til ikke at handle dernede.