Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ramfred
Hey :) jeg forsøger at få min zepto 6324w koblet til mit panasonic tx-p42g10 via vga, men kan ikke få det til at lykkes, jeg har prøvet at gøre som beskrevet i en gammel tråd og instille hz til 60 og opløsningen til 1280x720 men det virker ikke. derudover har jeg hentet den nyste driver til mit grafikkort, også uden held - kunne være fedt med lidt hjælp :)
Af BrianH
Lykkedes det ikke at koble det til, at få et billede på skærmen, eller at få et godt billede på skærmen?
Af ramfred
Jeg kan sket ikke få noget som helst over på skærmen :( ikke engang Windows load screen
Af BrianH
ramfred skrev:Jeg kan sket ikke få noget som helst over på skærmen :( ikke engang Windows load screen
Kan du sætte andre eksterne skærme til computeren? På en HP labtop skal man trykke på [fn]+[f4] ([fn] er funktionstasten) for at sende billedet til den anden skærm. På en Thinkpad er det [fn]+[f5]

Hvis du har prøvet det allerede, ved jeg ikke hvad der er galt
Af ramfred
Det er [FN+F3] på mit keyboard og det virker desværrer heller ikke :/ men tak fordi du prøvede! :)