Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpanels

Er der nogle der ved om man kan opdatere sit samsung tv fra 2009 til at få den nye udgave af internet tv, som samsung vidste på CES 2010?

eller er de ligeglade med deres nuværende kunder?
esbenk skrev:Hej Flatpanels

Er der nogle der ved om man kan opdatere sit samsung tv fra 2009 til at få den nye udgave af internet tv, som samsung vidste på CES 2010?

eller er de ligeglade med deres nuværende kunder?
Hej

Det kan man ikke, Det køre på en helt anden platform.

SamsungDK
Af esbenk
Det er da lidt dumt er det ikke?

Det er da vidt også den eneste industri man kan finde på dens slags :(

Og måske også det eneste selvskab.

Sony lader da deres kunder opdatere PS3 så den understøtter 3D.
Af noxity
esbenk skrev:Det er da lidt dumt er det ikke?

Det er da vidt også den eneste industri man kan finde på dens slags :(

Og måske også det eneste selvskab.

Sony lader da deres kunder opdatere PS3 så den understøtter 3D.
Nu sammenligner du jo en spillekonsol med et TV.
Af esbenk
Ja og for mig er det begge i underholdnings kategorien, så derfor produkter der kan sammenlignes i min bog.

Men jeg kan stadig ikke forstå hvorfor, man ikke prøver at gøre kunder tilfredse i stedet for at skuffe. Sidste år havde deres tv internet tv, hvor der skulle komme en masse ting til. det gjorde der bare ikke, så laver de noget nyt, som de så ikke lader være bagud kompatibelt. selv om det jo ikke vil koste dem bare give dem tilfredse kunder, som vil vælge dem igen.

Der er nok ikke mange der har købt TV med de features sidste år, som køber igen i år. Tror hellere ikke mange der købte i 08' køber igen, så de mister ikke kunder ved at lave en opdatering til de "gamle" TV.

Og jeg tror ikke jeg vælger at købe tv næste gang med ekstra features, hvis alle producenter gør sådan, og de ikke skifter firmaprofil. forbillede kvalitet af samme skuffe kan jo fås for mindre.