Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Emilos
Hej alle sammen...

Jeg købte en HP Pavilion dv9311 for næsten 3 år siden, den kostede 8000 dengang. Den har været til reperation 4 gange, derfor fik jeg lov at vælge en ny fra Bilka idag.
Valget faldt på en Acer Aspire 7540G-306G64Mn, da det var den der umiddelbart var bedst til prisen. Den stod til 6000. Men nu vil jeg høre jeres vurdering af bærbaren, inden jeg lukker kassen op, for jeg kan jo forsørge med at bytte den, selvom det egentlig var istedet for den anden, at jeg fik denne.

Nogen der kender noget til Acer'en.
Er den værd at beholde, eller skal jeg forsørge at få pengene for den? Vil ikke snydes :-)
Brugeravatar
Af koenigs
Både grafik og cpu er en hel del hurtigere på den nye bærbare. Så hvis du kan stille dig tilfreds med en hurtigere computer, så har du ikke noget at klage over. GPU'en alene (grafik) er næsten 3 gange så hurtig som i den gamle.

Jeg vil tro den gamle ville have en værdi af ca. 2000 kr idag, hvis den ellers virkede.
Af Emilos
Grunden til at jeg oprettede emnet, er for at høre om det er en god computer jeg har fået, i forhold til hvad den kostede i Bilka oprindeligt, 6000 - for hvis man kan få en computer der topper denne model, som gerne må være 15,4" vil jeg hellere få pengene tilbage, og bruge nogle af pengene til en ny der dækker mine behov meget godt ind.