Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kronholm
BrianH skrev:
pipper skrev:Kan ved gud ikke se hvad BrianH skal blande sig i denne tråd for.
Nææ, men det er vel fordi du ikke tror nok på Gud:)

Læser du fra starten, så skrev jeg et simpelt spørgsmål om hvorfor sælgeren fortæller at han selv har fået tv'et til 4999,-. Svaret handlede om at jeg ikke bør handle med aktier, og så er niveauet i debatten jo lagt her
Jeg skrev ikke jeg købte det til 4999, det gjorde du. Men jeg har muligvis misfortolket dine kommentarer... Holder dog stadig fast i at det kun er folk der er interesserede som skal skrive herinde. Kan ikke rigtigt bruge det andet til noget.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
BrianH skrev:Læser du fra starten, så skrev jeg et simpelt spørgsmål om hvorfor sælgeren fortæller at han selv har fået tv'et til 4999,-.
Ret dig venligst efter trådstarters ønske om ikke at tilføje unødig støj til tråden.

Hvis man ikke er interesseret i at købe TV'et eller har andre uddybendespørgsmål relateret til et køb, så undlad at skrive. Jeg sletter uden varsel ydereligere kommentarer, der fortsætter i samme spor.

Der henvises til vores retningslinier punkt 3.1:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=8#8
Af kronholm
Mikael-Nielsen skrev:Vil du stadig sælge det?
yups!
Af BrianH
yakken skrev:
BrianH skrev:Læser du fra starten, så skrev jeg et simpelt spørgsmål om hvorfor sælgeren fortæller at han selv har fået tv'et til 4999,-.
Ret dig venligst efter trådstarters ønske om ikke at tilføje unødig støj til tråden.

Hvis man ikke er interesseret i at købe TV'et eller har andre uddybendespørgsmål relateret til et køb, så undlad at skrive. Jeg sletter uden varsel ydereligere kommentarer, der fortsætter i samme spor.

Det er fair nok, men en lidt underlig regel at man ikke må snakke om pris i en salgstråd. Især når jeg ikke, som det står i regelerne, kritiserer prisen, men gør sælgeren opmærksom på dårlig handelstalent, så han kan slette tråden og starte en ny.
Af Laksefar
BrianH skrev:
yakken skrev:

Det er fair nok, men en lidt underlig regel at man ikke må snakke om pris i en salgstråd. Især når jeg ikke, som det står i regelerne, kritiserer prisen, men gør sælgeren opmærksom på dårlig handelstalent, så han kan slette tråden og starte en ny.
Dårligt handelstalent? Ja, så heller være uærlig og stå med problemerne, når man overrækker køber kvittering/garantibevis.. Slip den nu BrianH.. ;;)
Af kronholm
ser ud til at TV'et er solgt - skal nok lige følge op såfremt at køber trækker sig.
Af o27
Hvis ikke solgt så hiv lige fat i mig, tror min far kunne være interesseret.
Af kronholm
Den er solgt. Luk & sluk