20 jan 2010, 22:47
Hej CrazyA
Nej ikke endnu
Jeg har valgt en forhandler meget langt væk fra min bopæl, her var den udsolgt, men er på vej. Derefter skal han teste den, og lave en special kalibrering, og derefter skal jeg komme og godkende den og derefter have den med hjem, der kan nemt gå 3 uger fra nu, hvis den/de han får hjem er ok. Når den er kommet hjem til min bopæl, er den klar til at nyde.
Da jeg samtidig er HiFi nørd, og skal have skiftet mit nuværende Surround anlæg til TVet ud med noget ordentlig lyd fra samme sted, tror jeg der vil gå op mod 4 - 5 uger, desværre.
Den forhandler jeg har fundet er lige så nørdet som jeg, men har en fantastisk kompetence (siges det) Hvis det er rigtigt og det tror jeg, så vil jeg præsentere ham her på siden. Lidt omstændigt det hele, men det skyldes at jeg tidligere har haft forretninger med såvel TV som "tung HiFi, det var før fladskærmene kom, så her er jeg blank på viden omkring de "flade". Derfor alle mine spørgsmål her på Forum. Nu er det gået så vidt at hele sturen skal laves om og ommøbleres, så alt bliver måske næsten perfekt, - ja lavinen ruller der ud af
Mvh. Focus01