Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MortenM
Hej

Jeg har lige inv. i overstående model som indlægget omhandler.
Købte det i 46" og det lever op til alle mine forventninger, en god ting er at bruge den guide det er i anmeldelsen af tv'et.

Ang. vægbeslag er der købt samsungs eget vægbeslag hvor det hænger i 2 wires, det er meget let at sætte op og det hele spiller bare max.

Jeg kan kun på det varmeste anbefale tv'et samt vægbeslaget.
Af focus01
Undskyld Rasmus.
Det er undertegnede som har lavet ged i den, sådan er det når man skal prøve første gang. Tak for hjælpen
Brugeravatar
Af CrazyA
Hej Focus01

Vil bare lige høre dig, om du har fået 855 hjem ? Og i givet fald, om du er ligeså glad for den som jeg ? :)

MVH

Steen
Af focus01
Hej CrazyA

Nej ikke endnu

Jeg har valgt en forhandler meget langt væk fra min bopæl, her var den udsolgt, men er på vej. Derefter skal han teste den, og lave en special kalibrering, og derefter skal jeg komme og godkende den og derefter have den med hjem, der kan nemt gå 3 uger fra nu, hvis den/de han får hjem er ok. Når den er kommet hjem til min bopæl, er den klar til at nyde.
Da jeg samtidig er HiFi nørd, og skal have skiftet mit nuværende Surround anlæg til TVet ud med noget ordentlig lyd fra samme sted, tror jeg der vil gå op mod 4 - 5 uger, desværre.
Den forhandler jeg har fundet er lige så nørdet som jeg, men har en fantastisk kompetence (siges det) Hvis det er rigtigt og det tror jeg, så vil jeg præsentere ham her på siden. Lidt omstændigt det hele, men det skyldes at jeg tidligere har haft forretninger med såvel TV som "tung HiFi, det var før fladskærmene kom, så her er jeg blank på viden omkring de "flade". Derfor alle mine spørgsmål her på Forum. Nu er det gået så vidt at hele sturen skal laves om og ommøbleres, så alt bliver måske næsten perfekt, - ja lavinen ruller der ud af

Mvh. Focus01
Brugeravatar
Af CrazyA
Hej focus01

Det lyder som et rigtig lækkert projekt, og kan godt se at det må være noget der tager sin tid.
Men som man siger "alt godt, kommer til den der venter"
Det bliver spændene, at høre om den videre udvikling :-)

MVH

CrazyA