Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PappaBear
Sidder nu og overvejer kraftigt at bestille et PS50b850 på trods af de mange meldinger om summen. Der er trods alt nogen der har været heldige at få et eksemplar uden dette problem eller hvor lyden er til at leve med. Men hvis man nu ikke er så heldig, og det larmer uacceptabelt meget, kan man så få det byttet til en helt anden model?

Synes bare ikke at der pt er et ligeså godt alternativ til denne skærm..
Brugeravatar
Af koenigs
Bestil det fra en dansk webshop. Så har du 14 dages returret ;)
Af PappaBear
Også når varen er pakket ud, taget i brug, og ikke er "gået i stykker"?

Kunne jo være at man ikke kunne bytte den med begrundelsen at "Den er ikke defekt, sådan lyder den altså bare!"
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du må godt pakke et produkt op og prøve det, så længe du ikke ødelægger emballagen. Varen skal afleveres i "Væsentlig samme stand".
Af Qato
koenigs skrev:Bestil det fra en dansk webshop. Så har du 14 dages returret ;)
Det er ikke alle der tilbyder returret. De fleste gør som en service, men der findes undtagelser.
Af JLyng
Qato skrev:
Det er ikke alle der tilbyder returret. De fleste gør som en service, men der findes undtagelser.
Bestiller man det fra en webshop og eksempelvis betaler med Dankort så siger loven at man har 14 dages returret.

Jørgen Lyng
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Qato skrev:
Ja, fysiske butikker. Jeg taler om webshops. Du kan ikke undslippe returretten hvis du sælger noget, der kan købes med dankort over nettet.
Af Qato
yakken skrev:
Qato skrev:
Ja, fysiske butikker. Jeg taler om webshops. Du kan ikke undslippe returretten hvis du sælger noget, der kan købes med dankort over nettet.
Helt korrekt, jeg mente fysiske butikker - beklager ;)