Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg skal have brugt sparepengene på en fladskærm til stuen. Jeg har indtil nu klaret mig med 29´gammeldags tv.
Jeg har kik på det Panasonic som elgiganten har til 3999 kr, men har her på siden læst at der er dårlig lyd. Er det kun experter der opdager det ?
Er der et bedre køb ??
CharlieDk3 skrev:Jeg skal have brugt sparepengene på en fladskærm til stuen. Jeg har indtil nu klaret mig med 29´gammeldags tv.
Jeg har kik på det Panasonic som elgiganten har til 3999 kr, men har her på siden læst at der er dårlig lyd. Er det kun experter der opdager det ?
Er der et bedre køb ??
Meget firkantet sagt, så findes der stort set ikke fladskærme med god lyd, med undtagelse af B&O - og så skal du gange prisen med 10, mindst...

Panasonic X10 (som jeg formoder der er tale om..?) er bestemt ikke den værste i denne sammenhæng, det er et kanon tv til prisen.
Brugeravatar
Af koenigs
Efter min mening er lyden en del bedre end på Samsungs LED (8000), som jeg netop har haft mulighed for at sammenligne med.

Dog må jeg sige at LG f.eks. har bedre lyd med dybere bass på LH3000 serien.

Jeg vil tro Panasonic ligger ca. middel i prisklassen.
Af CharlieDk3
Ok, det er jo en helt anden side af sagen. Så må jeg hellere se at få købt et i morgen.
Ps Det er Panasonic txp42x10y .