Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af yksa
Hejsa dreng og piger.

Jeg er den nye glade ejer af et stk. Sony KLD-46W5500.

Jeg vil lige høre om det er normalt at TV'et står og standby lyset står blinker 10 gange i træk efterfulgt at en pause på 2 sekunder for derefter at fortsætte?

Dette forekommer efter en periode hvor jeg har sat tv'et i standby mode. :)
Senest rettet af yksa 20 jan 2010, 18:24, rettet i alt 1 gang.
Af Jeden
Jeg ejer ikke selv et Sony tv, men kunne det ikke lyde som om at det automatisk søger efter opdateringer?
Brugeravatar
Af yksa
Måske, men syns ikke at der står noget om det i manualen at den skal blinke.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Så vidt jeg husker, så bør W5500 ikke blinke i stand-by. Har du eventuelt en strømmåler for at se om den står og søger og er aktiveret når den blinker?

Har du undersøgt om automatiske opdateringer er slået til, som Jeden foreslår?
Brugeravatar
Af yksa
Har ikke nogen strømmåler, men den står ikke hele tiden og blinker, har kun oplevet det i går aftes, i morges og i dag.

Hvad mener du med Automatiske opdateringer, hvor kan man tjekke det?
Af dkscan
yksa skrev:Måske, men syns ikke at der står noget om det i manualen at den skal blinke.
Fandt lige manualen på http://pdf.crse.com/manuals/4136111341.pdf.
På side 57 står det noget om den blinkende stand-by lampe. Det er øjensynlig selvdiagnosefunktionen, der er aktiveret.

Hvis man søger på Google er der mange links, der omtaler disse blinkkoder. Søg f.eks. på ordene sony stand-by blink

F.eks. finder man: http://www.avforums.com/forums/sony-own ... light.html
Brugeravatar
Af yksa
Hvis jeg skal have den repareret skal jeg så have fat i proshop der hvor jeg købte den, eller i have fat i sony Support?

Har Sony nogle teknikkere som kommer hjem til folk for at reparerer tv'et?

:)
Brugeravatar
Af yksa
Jeg har nu lavet og uploadet en video til Youtube, så i kan se hvad jeg mener.
Ser det ikke bare mærkeligt ud?
Af ThomasT1976
yksa skrev:Jeg har nu lavet og uploadet en video til Youtube, så i kan se hvad jeg mener.
Ser det ikke bare mærkeligt ud?
Link til video ;-)
Brugeravatar
Af yksa
:) (B Jeg vil ige fortælle at jeg modtager mit tv fra reparation på onsdag.
De hentede den i mandags i sidste uge, og igår kunne de informere mig at tv'et var nu blevet repararet og at de leverede den lige til døren onsdag mellem 12-17.

Det er saftsume hurtigt. :D
Vi må bare håbe de har fixet problemet så.

Super god service fra eletronik-centerets side af
Brugeravatar
Af yksa
De havde ikke fået fixet fejlen, men den er nu fixet takket være en firmware som jeg selv flashede mit på mit tv.
Efter dette er fejlen der ikke længere. (B
Af Chaplins
Hey Yksa.
Hvad vil det sige at du selv flashede på dit TV? Mit TV er også begyndt det med at blinke 10 gange, ligesom dit.

Gik du ind og hentede en software updatering på Sony's hjemmeside eller hvordan fik det du væk?