Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kronholm
Mojn...

Jeg har fortrudt at jeg kun fik mig et 42" da jeg købte nyt tv, så jeg vil gerne sælge denne fantastiske skærm videre. Jeg var en af de få heldige der fik det billigt fra bilka næstved. Tv'et er ca. 1½ måned gammelt, og skal afhentes i aalborg. (Nørresundby). Jeg har kvitteringer og diverse brugsanvisninger osv.

Den er opdateret med 1215 firmwaren.

hbo 4800 - køb nu 5100 (Jeg lader handlen køre til søndag aften)

Skriv hvis i er interesserede - Alt andet irrelevant støj må gerne fjernes af moderator.
Senest rettet af kronholm 22 jan 2010, 11:06, rettet i alt 5 gange.
Af BrianH
kronholm skrev:Mojn...

Jeg har fortrudt at jeg kun fik mig et 42" da jeg købte nyt tv, så jeg vil gerne sælge denne fantastiske skærm videre. Jeg var en af de få heldige der fik det billigt fra bilka næstved. Tv'et er ca. 1½ måned gammelt, og skal afhentes i aalborg. (Nørresundby). Jeg har kvitteringer og diverse brugsanvisninger osv.

Den er opdateret med 1215 softwaren.

hbo 4800
Hvorfor skriver du at du selv gav 4999,- så er der jo ingen der vil give 4800,- :)

Eller måske er der, det er stadig billigt, men dog brugt
Af kronholm
BrianH skrev:
kronholm skrev:Mojn...

Den er opdateret med 1215 softwaren.

hbo 4800
Hvorfor skriver du at du selv gav 4999,- så er der jo ingen der vil give 4800,- :)

Eller måske er der, det er stadig billigt, men dog brugt
jeg gav 5400 leveret.

Fordi 4800 er stadig 2000 under det billigste tv du kan finde på feks. pricerunner. Og nej, der er ikke nogen forskel på modellerne. Så du vil hellere give 6.000 for et brugt tv, der kostede 8.000 fra ny, end 4.800 for det samme tv der kostede 5400? Well, det må du selv om... Jeg vil råde dig til ikke at begå dig på aktiemarkedet.
Brugeravatar
Af koenigs
Har E modellen dvb-c tuner?

Jeg bor i Aalborg og er måske interesseret...
Af kronholm
koenigs skrev:Har E modellen dvb-c tuner?

Jeg bor i Aalborg og er måske interesseret...
Det kan du tro... Sidder og ser DR HD pt, via C-tuneren. (Hos stofa)
Af BrianH
Jeg vil slet ikke købe et brugt tv...

Med hensyn til aktier, så lavede jeg 57% i 2009 og har lige solgt Torm i 2010 med +27% på en uge :)
Af kronholm
BrianH skrev:Jeg vil slet ikke købe et brugt tv...

Med hensyn til aktier, så lavede jeg 57% i 2009 og har lige solgt Torm i 2010 med +27% på en uge :)
tillykke med det. Jeg er ret ligeglad. :) Der er diverse forums på nettet hvor du kan skrive blogs om det du ønsker at snakke om. Jeg gider ikke høre på dig i min salgstråd :)
Af BrianH
Men du skrev jo til mig!

Hovedsagen er at Bilka tog 4999,- for tv'et. Om der er nogen der vil byde over for et brugt tv der er udgået af produktion må de selvfølgelig selv om.
Af Nico
Har sendt dig en pb.
Brugeravatar
Af koenigs
BrianH skrev:Men du skrev jo til mig!

Hovedsagen er at Bilka tog 4999,- for tv'et. Om der er nogen der vil byde over for et brugt tv der er udgået af produktion må de selvfølgelig selv om.
Så efter din logik skulle han give det gratis væk, hvis han havde fået det som gave?

4800 er en fin brugt pris, det tror jeg de fleste synes.
Af BrianH
koenigs skrev:

Så efter din logik skulle han give det gratis væk, hvis han havde fået det som gave?

Nææ, jeg skrev jo allerførst at det var billigt, men en god handelsmand, fortæller aldrig at han selv har købt varen billigt, hvis han ikke vil presses ned i pris. Det er jo også derfor ejendomsmæglerne er bange for effekten af de tilgængelige salgspriser på huse
Af kronholm
BrianH skrev:
koenigs skrev:

Nææ, jeg skrev jo allerførst at det var billigt, men en god handelsmand, fortæller aldrig at han selv har købt varen billigt, hvis han ikke vil presses ned i pris. Det er jo også derfor ejendomsmæglerne er bange for effekten af de tilgængelige salgspriser på huse
Hvad er dit formål med at skrive i min salgstråd?
Af pipper
Kan ved gud ikke se hvad BrianH skal blande sig i denne tråd for.
Af BrianH
pipper skrev:Kan ved gud ikke se hvad BrianH skal blande sig i denne tråd for.
Nææ, men det er vel fordi du ikke tror nok på Gud:)

Læser du fra starten, så skrev jeg et simpelt spørgsmål om hvorfor sælgeren fortæller at han selv har fået tv'et til 4999,-. Svaret handlede om at jeg ikke bør handle med aktier, og så er niveauet i debatten jo lagt her