Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Insideren
Hejsa. Jeg skriver på vegne af en institution for børn imellem 10-14. Vi skal have os en skærm til at spille konsol spil og se dvd på. Den skal helst være 42 tommer, og ikke være alt for dyr.
Har kigget lidt på denne her. http://www.hifipriser.dk/Product/Detail ... pid=530860
Nogen der ved om den er god?
Har hørt at det er vigtigt at den har full hd, og at input lag ikke er for højt, kan dog ikke lige finde ud af at tjekke hvorvidt et tv har højt input lag eller ej. Håber i kan hjælpe mig/os.

Jon
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Til dit brug vil den være et fint valg. Af andre modeller kunne du også vælge Philips 5604 eller en af Samsungs B535-modeler. Du skal dog huske at slå 100 Hz funktionerne fra på alle disse modeller, da det vil øge inputlag.
Brugeravatar
Af koenigs
Jeg kan stå inde for LH3000, du får virkelig et godt billede til den pris og den har faktisk meget lidt inputlag.

Jeg købte modellen til mine svigerforældre og har prøvet den af med min PS3 efterfølgende. Var meget overrasket over kvaliteten generelt og specielt de fantastisk mange muligheder for at indstille billedet.

Der var dog en ting jeg er meget skuffet over, og det er den manglende mulighed for at flytte rundt på digitale kanaler, samt at lave en favoritliste man kan bruge med kanalknapperne. Men hvis i skal bruge det til DVD og spil, så er der jo ingen ko på isen.
Af Insideren
Tusinde tak for svar. Det var lækkert. Et stk. LH3000 er nu bestilt :D