Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MortenM
Hej

Ved godt at spørgsmålet har været oppe og vende 1 milliard gange men håber alligevel der er nogen der kan hjælpe.
Jeg har kigget div. forum poster igennem for at finde svar og få nogle guidelines.

Det er sådan, at jeg lige har invistere i et Samsung LED46/8050 TV og står nu og mangler en blueray afspiller.
Jeg er lidt lost hvilken en jeg skal vælge, der er intet krav mhs til lyd da vi ikke er i besiddelse af et lydanlæg.
Det jeg søger er en god/solid blueray afspiller der får arbejded klaret, dog uden de store lydkrav. Prisen må gerne ligge i prislejet 0-1500,-
På forhånd tak for hjælpen.

ps. hvis folk evt. kunne henvise til nogle test / anbefalinger på div. hjemmesider er det velkommen til at poste så jeg selv kan blive klogere på området :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Til ren Blu-Ray-afspilning kan det næsten være hip som hap hvad du vælger, da alle afspillere klarer det stort set lige godt - billige som dyre. DVD-håndteringen kan halte lidt på de billigere modeller, men til 1500 kr. så kan du ikke stille krav alligevel.

Du kan finde tilbud på diverse afspillere rundt omkring, hvor du også får film med i købet. Se eks. her:
http://www.expert.dk/default.asp?state= ... 9}&nodeid=

Samme tilbud har jeg set med en Sony S360 afspiller i samme butik.