Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Mit gamle billedrørs tv er efterhånden begyndt at hyle så meget at jeg nu har besluttet at investerer i et nyt tv.
Efter at have læst anbefalingerne på forummet ser det ud til at Panasonic G10 er det bedste bud i min prisklasse (6999 kr i elgiganten).

Mit egentlige spørgsmål går på om det er en dårlig ide at købe det nu? Vil det kunne betale sig at vente et par måneder når den nye 2010 generation, og 3D-TV udkommer. Man kunne da forestille sig at den gamle generation ville falde en del i pris?

Hvad siger i, skal jeg vente?

Mvh Anders
Af Qato
Der er vist ikke rigtig nogen der kan give dig en anbefaling.
Det afhænger helt af hvad du selv synes.

Der findes ikke et rigtigt tidspunkt at købe elektronik på. Når du køber en model er afløøseren allerede på trappen.

Så derfor er mit råd til dig at finde af hvad du vægter ved et TV. Er det at sidde med 3D briller på hjemme i stuen og se film, ja så skal du måske vente, men er det alm. TV brug m. en film i ny og næ ja så er du lige så godt stillet nu som om et halvt år.

Jovist priserne falder, det gør de hele tiden. Spørgsmålet er igen; hvornår synes du prisen er rigtig i forhold til det du vil købe?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Man kan jo vente for evigt med den holdning. Køb når behovet er der og markedet har de ting du efterspørger. Der er altid en masse spændende nye features på vej, som lovprises af producenten selv (hvorfor gøre andet) - men har du brug for dem?

G10 bliver jo ikke et ringere TV af at der kommer en ny model. Den nye er måske bedre, men hvis G10 leverer det du efterspørger, så er det jo ligegyldigt.