Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tak for en rigtig god informativ hjemmeside. Efter mange overvejelser er mit gamle B & O tv blevet smidt ud og jeg har købt et LED TV. Købte først et Philips i Bilka, men valgte at aflevere det igen da det simpelthen var for langsomt ved ex.vis visning af filmklip via USB enheden. I stedet har jeg købt et Samsung UE40B7020 og det har virket uden problemer - sådan da... Visning af AVI og MKV filer kører fint via USB (er formatteret fra FAT 32 til NFTS og understøttes uden problemer. Men Samsung anvender DIVX og ofte mangler lydsiden. Afspilles filen via min MAC (bruger VLC) er lyddelen fin. Er der andre der har haft den oplevelse og evt en løsning herpå?
Selvfølgelig har jeg også en USB dongle til brug af hjemmenetværk, men her er nok den største hurdle. Tv'et finder fint min Netværksharddisk, men definerer selv 3 mapper kaldet Music Jukebox, Photoalbum og Video Clips, men kun en del af mine billeder og musikfiler genkendes - og filmklip afspilles ikke. Der medfølger software til fildeling (desværre kun til PC) som jeg har testet på en gammel bærbar og det fungerer so so. Er der nogen af jer kære fladskærmsvenner der har erfaringer i den retning? Jeg er rigtig glad for mit nye LED TV - men Samsung for f... stram op og udsend en firmware/sofware opdatering der afhjælper disse irritationsmomenter
Af xcardman
Der kommer snart en ny model fra samsung og så har de alså glemt alt om din model.
har selv en popcorn c-200 og den afspiller næsten alt og der komme firmware med jævne mellem rum

men igen husk dit tv er et lcd med led belysning.

jeg skriver det næsten hvergang, så det er ikke personligt