Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PappaBear
Jeg står i den situation at jeg lige er flyttet i ny lejlighed med kæresten og i den sammenhæng har vi (jeg ;) ) besluttet os for at købe en lækker STOR fladskærm til den nye stue. Problemet er bare hvilken en jeg skal vælge!?

Jeg har efterhånden nogenlunde styr på de mest normale tekniske specs osv. Planen er at den skal bruges som all around skærm til TV, blu-ray, Xbox360.

Jeg har 320 cm fra skærm til sofa, så tænker at 50-58" nok kunne lade sig gi' sig.. eller hva?

Har haft øje på Samsungs 58" fra El-giganten: http://www.elgiganten.dk/product/radio- ... -plasma-tv

men tænkte at det måske kunne gøres for under 15000kr? O_O
Kunne være dejligt hvis der var penge i overskud til xbox, blu-rayafspiller ect jo..

Så hvis der sidder nogen derude der har nogle forslag til en super lækker 50+" skærm der både er af god kvalitet og til den bedst mulige pris så hold jer endelig ikke tilbage.

På forhpnd tak..
Af PappaBear
Er der slet ingen der har nogle bud? ;;)

Har nu kigget rundt på forummet og synes at følgende skærme bliver nævnt ofte:

Samsung B850
Panasonic TX-P42G10
LG 50PS8000

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med disse skærme? Eller måske nogle helt andre der kan anbefales?
Af xcardman
panasonic v10 og samsung 850/855
v10 er ved at udgår og samsung 855 kan larme en del.

hvis jeg var dig havde jeg ventet på en 2010 model

Men nu skriver du også 50 tommer plus.

Men den bedste i 50 tommer er pioneer 5090H. Men er uden dvb-c tuner højtaler.
ingen har slået den endnu, måske pansonic kommer på niveau med en pioneer i 2010. Da de bruger en del af den samme teknik.
Men det ved vi ikke før en test engang i marts/april
Af forzajuve24
Har haft den i en uges tid nu, og er sgu egentlig rimelig imponeret. Så til en pris på 7.799 er der massere af penge til en god blu rayafspiller og en xbox360 elite...
Af PappaBear
forzajuve24 skrev:Har haft den i en uges tid nu, og er sgu egentlig rimelig imponeret. Så til en pris på 7.799 er der massere af penge til en god blu rayafspiller og en xbox360 elite...
Hvilken skærm er det du hentyder til?
Af PappaBear
Hvor har du fundet den til dén pris?
Af forzajuve24
Buyvision.dk Det forløb fint og smertefrit...
Af Beckham
Jeg har selv en 50" Pana G10 og er rigtig glad for skærmen. Synes den giver et utroligt flot billede. Vær dog opmærksom på at der kan være lidt støj fra blæserne. Det virker dog som om at det er meget individuelt hvad folks holdning til dette issue er. Selv synes jeg ikke det er noget problem.