Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af saigon
hej alle har brug for jeres viden...
jeg havde bestilt en Lg50ps8000 hos justbuyit.dk, men de har og får ikke flere af dem pga LG danmark lader dem udgå af produktion.
de har så skrevet at jeg kan få mine penge retur eller få en LG50ps6500 istedet og spare 500 kr og få et vægbeslag med i handlen pga ulejligheden.
mine spørgsmål til jer er så.......
-er Lg50ps6500 et lige så godt tv(billede),som ps8000 er?
-eller skal jeg finde en helt anden skærm at smide pengene efter?

skal lige siges jeg skal bruge tv´et til boxer.

håber i kan hjælpe mig
på forhånd tak!!
Af saigon
har lige et par ekstra spørgsmål drenge..

de tv de har hos justbuyit.dk er jo som sagt fra Lg danmark,men hvad er forskellen på de danske og de paralel impoterret?
- kan de en paralel impoterret lg50ps8000 også modtage boxer signal?
på forhånd tak!
Af Perfod
hvorfor ikke bare købe et LG50PS8000 et andet sted hvis det er det du vil ha.
jeg har lige fået mit , det er sgu et lækkert tv

der er vist ikke DVB-C i 6500 modellen...
Af saigon
justbuiit.dk siger den(6500) er boxer godkendt!

jeg vil jo gerne have en dansk lg50ps8000, men ved ikke hvor de sælger danske modeller udover justbuyit.dk, og til en pris okring de 9000kr ,hvis i ved det så vis/fortæl mig det endeligt?

tak!
Af Morten_J LG
Hej!

Jeg vil blot lige understrege, at PS6500 har indbygget DVB-C, blot hvis nogen skulle være i tvivl :)

God weekend!
Af Ramuchamp
Det ser ud til at justbuyit har fået en ny bestilling af ps8000 igennem selvom lg danmark har stoppet dem?.. For var inde og kigge på justbuyit's hjemmeside da du skrev det, og der var den også rigtig nok fjernet fra deres hjemmeside, men den er kommet derind igen - hvor der står at de får den i februar igen, så det tyder jo godt :) - var selv ved at skide i bukserne da jeg læste det, da jeg selv skal ha et dansk ps8000 :)
Af lasse123
har du fået tvet og er du tilfreds med det
Af Ramuchamp
Det har jeg ja, og jeg er _meget_ tilfreds :D!..

SD kvaliteten er bedre end forventet(frygtede at det ville blive for udtværet på en 50", men det er det overhovedet ikke), og HD kvaliteten er fantastisk flot :D.

Udover dette, er det utroligt brugervenligt samtidigt med at det giver mulighed for at nørde meget med tv'et(meget omfattende kalibreringsindstillinger) og THX-profilen sikrer dig et nogenlunde okay kalibreret billede.

Og så er jeg forelsket i usb-afspilningen hvor jeg kan se film/serier direkte over min eksterne i både SD og HD.

Men er så imponeret over dette tv, at det halve kunne være nok. Har ikke set et tv, selv i 42" som bare kommer halvt op på den billedekvalitet som det præsterer hos andre. Men det er så fordi at de andre fladskærme jeg har set hos venner og bekendte altid er LCD :S.. Jeg får næsten ondt i øjnene over at se hvor grimt det er :D
Af Lars E
Jeg er ikke særligt ímponeret af LGs kvalitetskontrol jeg modtog mit andet PS8000 igår og det er også defekt har to blinkende røde pixels :((
og der kommer ikke flere hjem så intet PS8000 til mig desværre.
Billedkvaliteten var ellers rigtig flot især HD stod klasser bedre end hvad jeg ellers har set, jeg må vente på de nye LG plasma og håbe de har fået bedre styr på kvaliteten.