Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg har lige fået g10e ind af døren. Jeg har normal kabel tv og skulle have den store pakke, bor på kollegie. Jeg vælger dansk som sprog og land og sætter den igang med at finde kanaler, men da den er færdig kan jeg ikke finde dr hd. Læser andre steder på nettet at man skal sætte landet som værende finland, og heller ikke dette virker.

Er der nogen som kan hjælpe, vil meget gerne se lidt hd nu hvor jeg endelig har et fjernsyn der kan

-tak
Sneaker skrev:Hej

Jeg har lige fået g10e ind af døren. Jeg har normal kabel tv og skulle have den store pakke, bor på kollegie. Jeg vælger dansk som sprog og land og sætter den igang med at finde kanaler, men da den er færdig kan jeg ikke finde dr hd. Læser andre steder på nettet at man skal sætte landet som værende finland, og heller ikke dette virker.

Er der nogen som kan hjælpe, vil meget gerne se lidt hd nu hvor jeg endelig har et fjernsyn der kan

-tak
Husk netværksnummer :)
Af Sneaker
Netværksnummer? sry jeg er temmelig rookie da jeg ikke har haft et tv der kunne noget som helst før
Af Sneaker
SKAL man have et CA modul? synes jeg kan læse om det , men kan ikke finde en afklaring. Det er pisse træls at jeg ikke kan finde den skide dr hd kanal.
Af dkscan
Nej det kræver ikke CA-modul at se DR HD.
Af Perfod
netværks nummer med box er sikkert 150 og med tvets egen tuner er den nok 151 ..hvis det er kbh , ved ikke om den er det over det hele

ellers slå frekvensen op og indkod det manuelt
Af Sneaker
Kan se at mit netværksnummer er: 420/421 , fandt det på yousee.
skal man sætte det til at være et andet land før det virker?
Af velsing
Prøv lige at gendanne til fabriksindstillinger og så sæt Sverige som land når du starter forfra. Det virkede på mit s10. Sproget sætter du bare til dansk.

Mvh Velsing
Af A. Hansen
Det lyder til mig som om du ikke har aktiveret den digitale kabeltuner...
Dvb-T -> Instilling -> Dvb-T indstillingsmenu -> tilføj DVB-C kanaler...