Log ind med sociale netværk
14 jan 2010, 20:23
Har nu været ude og købe 40W5500. Til min overraskelse var der en "lille" smule backlight bleeding i øverste hjørner. Det kunne fremprovokeres ved at deaktivere lyssensoren og sætte baggrundsbelysning på fuld styrke. [img]http://img9.imageshack.us/img9/1553/bleeding.jpg[/img]
Er dette acceptabel eller skal den byttes? Opdagede det først 2. dag. Er bekymret for at jeg kan få en værre med hjem.
Ikke det bedste kamera, men man kan ane det lidt. Lettere at se IRL
Er dette acceptabel eller skal den byttes? Opdagede det først 2. dag. Er bekymret for at jeg kan få en værre med hjem.
Ikke det bedste kamera, men man kan ane det lidt. Lettere at se IRL
14 jan 2010, 20:42
Har du indstillet TVet efter anvisningerne i testen? Backlight bleeding skal ikke testes ved fuld lysstyrke, men ved normale omstændigheder. Hvis dit billede er taget ved fuld blus på lysstyrken, så har du ikke noget at klage over.
14 jan 2010, 20:46
yakken skrev:Har du indstillet TVet efter anvisningerne i testen? Backlight bleeding skal ikke testes ved fuld lysstyrke, men ved normale omstændigheder. Hvis dit billede er taget ved fuld blus på lysstyrken, så har du ikke noget at klage over.Det vil jeg prøve.. Men har hørt at 32" og 40" ikke har ens paneler. Kan jeg bruge værdierne fra 32" 'erns test ?
14 jan 2010, 21:00
Har endnu ikke indstillet tv, men er stadig out-of-the-box. Så jeg ser endnu ingen grund til at jeg vil ombytte. Jeg skal forsøge at få indstillet skidtet i weekenden og snuppe et godt billede, så du kan sammenligne.
Jeg synes ikke der er nogen grund til at returnere din model
ZirekTR skrev:Er dette acceptabel eller skal den byttes? Opdagede det først 2. dag. Er bekymret for at jeg kan få en værre med hjem.TIllykke med indkøbet. Jeg har også fået pakket mit ud (efter veloverstået eksamen) og kan også ane samme svage lyse streger fra de to øverste hjørner. MEN det er kun hvis der er _helt_ mørkt i rummet og kun i bestemte vinkler.
Har endnu ikke indstillet tv, men er stadig out-of-the-box. Så jeg ser endnu ingen grund til at jeg vil ombytte. Jeg skal forsøge at få indstillet skidtet i weekenden og snuppe et godt billede, så du kan sammenligne.
14 jan 2010, 21:32
Her er der et bedre billede i forhold til tidligere uploadede. Det er godt nok med baggrundslys sat til minimum (uden andre ændringer)
[img]http://img63.imageshack.us/img63/6413/bleedingl.jpg[/img]
Ved ik hvordan det er i forhold til dit, men som du selv nævner, er det kun når det er helt mørkt. Bliver ikke genert af det når der er lys og der er farve på.
Synes generelt der er meget flot billed på tv'et. Flydende med motionflow slået til. Bruger den generelt til digital parabol, med scart tilsluttet, og selvfølgelig digital kabel tv.
Alt i alt meget tilfreds med tv'et, selvom jeg ikke har indstillet det 100%.
Skriver du hvis du finder en guide til denne model der er værd at prøve.
Og lige en sidste ting.. Kan dette blive værre med tiden?
shlaursen skrev:Tillykke med eksamen først og fremmest.ZirekTR skrev:Er dette acceptabel eller skal den byttes? Opdagede det først 2. dag. Er bekymret for at jeg kan få en værre med hjem.TIllykke med indkøbet. Jeg har også fået pakket mit ud (efter veloverstået eksamen) og kan også ane samme svage lyse streger fra de to øverste hjørner. MEN det er kun hvis der er _helt_ mørkt i rummet og kun i bestemte vinkler.
Her er der et bedre billede i forhold til tidligere uploadede. Det er godt nok med baggrundslys sat til minimum (uden andre ændringer)
[img]http://img63.imageshack.us/img63/6413/bleedingl.jpg[/img]
Ved ik hvordan det er i forhold til dit, men som du selv nævner, er det kun når det er helt mørkt. Bliver ikke genert af det når der er lys og der er farve på.
Synes generelt der er meget flot billed på tv'et. Flydende med motionflow slået til. Bruger den generelt til digital parabol, med scart tilsluttet, og selvfølgelig digital kabel tv.
Alt i alt meget tilfreds med tv'et, selvom jeg ikke har indstillet det 100%.
Skriver du hvis du finder en guide til denne model der er værd at prøve.
Og lige en sidste ting.. Kan dette blive værre med tiden?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto