Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ponduus
Så er der billeder af det endelige resultat. Undskyld forsinkelsen.

Jeg har skåret en finérplade ud i 60x60cm og limet skummet på med trælim. Mangler stadig lige at få tilpasset højden og hvor langt fra væggen tv'et skal stå.

Jeg har leget med ideen om at købe nogle flere skum-puder(?), finanserne er ikke lige til det, for det vil uden tvivl gøre det bedre, da de 60x60 ikke dækker meget i øjeblikket. Det er et 46" tv.

Billede
Billede
Billede
Billede
Af wium
tak for billederne. Er dog spændt på om kæresten vil nedlægge veto. Det er jo praktisk fremfor kønt... ;)
Af Ponduus
Det er meget praktisk :D Mit tv er heldigvis placeret sådan, at man ikke lige kommer til at kigge ind bagved, så for mig er det ligemeget - som min opstilling også bærer præg af.
Af Sten
Det er da super ... og skal helt klart afprøves. :)

Nu får Aage garanteret udsolgt ... med alt det støj der kommer fra vores fladskærme! :D

Kan se at skummet findes i flere "tykkelser". Har du fået anbefalet den anførte tykkelse (jf. dit link) eller ...?
Af Ponduus
Nej, det har jeg ikke. Jeg skrev ind og spurgte men har ikke fået svar endnu. Den tykkelse jeg har ser ud til at virke fint. Jeg skal ikke kunne sige om en tyndere eller tykkere ville være bedre.

Det eneste jeg kunne tænke mig nu er mere skum :p Går og leger lidt med tanken om, at købe en eller flere (af ovennævnte) for at få dækket et støre areal bag tv'et.
Af Michael B.
virker det så eller hvordan ser det ud? :)