Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af HenningR
Hej,

fik et G10 med hjem fra fona igår, den har Firmware 1206 :s er det ikke meget langt tilbage, når nu i skriver om Firmware 1213, så har jeg hentet den fil i denne tråd, men er der nogen der ved om der er kommet en nyere en, og om jeg bare kan springe fra 1206 til 1213 uden at have
de mellemliggende lagt på fjernsynet.

HenningR
Af Stuart
Hej gutter herinde kan i hjælpe mig, har søgt meget på forummet da der er skrevet en masse om denne skærm men kunne ikke finde svar på mit spørgsmål, så undskylder hvis det er besvaret før...

Jeg fik så endelig den lækre skærm hjem igår: Pana tx42g10 Firmware 1213

Men når jeg ser tv på dvb-c kommer der øverst i venstre hjørne en hvid stiplet linie.. Hvad søren kan det være?

En anden lille ting var at når jeg køre pcen på skærmen skulle man slå det i kalder 1:1 pixelmapping fra.. Skal det så slås til igen når man ser tv?
Af DanK
Jeg har lige fået min g10 fra elgiganten idag. Firmware versionen hedder 1215. Er den så nyere end 1213 ??

Dan
Af Michael B.
hvor stor SD kort skal man bruge og skal man ikke bruge en sd kort læser eller noget i den stil for at uploade sidste nye firmware over på det?
Af Zarocq
Firmware fylder kun knap 9Mbyte, så alt fra 16Mbyte kort og opefter burde virke. :)

Og jo, du skal selvfølgelig have en kortlæser er en eller anden type for at kunne kopiere den nye firmware over på SD kortet.
Af HenningR
Hej

Er der ikke en der har et link til den nyeste Firmware (1215) tror jeg det er i skrivende stund.?

Stuart: Jeg har/havde samme problem, men et eller andet sted i opsætningen kan man zoome ind så de streger forsvinder, men selvfølgelig kommer billedet så tættere på, hvis du forstår hvad jeg mener, kigger lige efter det når jeg kommer hjem, så kan du jo selv
overveje om du vil bruge det,

HenningR
Af HenningR
Tusind tak..

Hr det så bare at pakke filen ud og smide den på et sd card, og følge anvisningen på skærm menuen.?

HenningR
Af Zarocq
Lige præcis.
Proceduren er beskrevet kort i den medpakkede tekst-fil.
Af HenningR
Takker mange gange..

Stuart: inde i system menu´en kan du finde noget der hedder "overscan"
den kan du slå til, så er de hvide streger væk, men hvad det ellers har af betydning aner jeg ikke.. :)

HenningR