Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pipper
Jeg kan se at det er yousee der er problemer med.

Kan det gælde det samme for Stofa?
Af 4xSaaby
Manuale side 72 - Sort niveau: Med denne funktion er det muligt at vælge "Lav" eller "Høj" i følgende tilstande: AV (NTSC-M), HDMI eller Koponent. I modsat fald indstilles "Black level" (Sortniveau) til "Auto". Så tror det virker som LG havde tænkt det.
Af BN
Hm det er da for ringe at man ikke kan stille på sit blacklevel. Tror jeg selv vil tage knoglen og ringe til LG en af dagene, medmindre der er en der har fundet en løsning ;;)
Af Reonekot
BN skrev:Hm det er da for ringe at man ikke kan stille på sit blacklevel. Tror jeg selv vil tage knoglen og ringe til LG en af dagene, medmindre der er en der har fundet en løsning ;;)
Det er i hvert fald lidt irreterende mht. at benytte de kalibrerings indstillinger der er her på siden.
Af Kapper Kuul
Hey...
Har lige fået mit 47sl8000 ind af døren og den er mega dejlig, men når jeg skal søge efter digitale kanaler har jeg samme problem med dansk/svensk land.

Men mit tv er købt hos justbuyit.dk som jo garanterer at det er en dansk model...

Er der nogen måde jeg kan kontrollere om det er en dansk model?
Af Kapper Kuul
Sry...
Har fundet ud af det...

Ingen problem... :-)
Af rockmeisster
Hvis man læser i vejledningen til sit LG fjernsyn vil man snuble over denne sætning i afsnittet der omhandler Automatisk programindstilling:

For at se DVB-C i landene, med undtagelse af Finland og Sverige, skal du vælge '--' som Land i INDSTIL..

Så det kunne sikker have sparet nogle af de mange LG tv ejere for en del frustration.
Vejledninger er vel som regel også bare fyld der skal få emballagen til at synes af noget vægtmæssigt. ;-)

Mvh
Michael