Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MVP_
Nogen derude, der ved, hvor man kan købe Philips 42PFL9664 i den nordiske version?

Har spurgt Philips i december, men deres svar holdt ikke vand, og har nu spurgt en gang mere, hvor de ikke svarer. Hmmm!
De forretninger, hvor jeg har forhørt mig, fortæller mig, at de ikke kan sige noget om levering.
Af MVP_
Hvad med jer, der allerede har købt - hvor har i gjort det?
Af cami
Min 47PFL9664 skulle kunne leveres fra expert om 14 dage (er seneste besked, og det har den også været siden jeg bestilte midt i december), så det håber jeg stadig på. Senest jeg rykkede for en dato var i sidste uge.
Af steffenj
Af hvad jeg har hørt og oplevet er det samme problem alle steder. Tror det er philips der har problemer med at levere denne skærm lige i øjeblikket da den er rimelig efterspurgt åbenbart
Af MVP_
Har nu alligevel fået svar fra Philips, der i uddrag ser således ud:
Problemet med de nye fjernsyn er desværre, at der er et stort restlager på dem over hele landet. Vejret og det nye signal har desværre gjort, at der er kommet yderligere forsinkelser på de fleste modeller.
Vi har snakket med ordrekontoret, som desværre heller ikke har en fornuftig forklaring på, hvorfor modellerne er så forsinket.
Den nyeste dato vi har fået opgivet for leveringen er midt Februar.
Noget tyder på, at det bliver forår før de er på hylderne. :((

Det ender med, at man køber en 2010-model i stedet eller fra en af andet mærke, hvis ikke de snart opper sig.
Af Søndergaard
Hej alle,

jeg har købt mit 9664 hos Easyshopping.dk; ordren afgivet en søndag aften og leveret på mit dørtrin tirsdag formiddag. 14.240,- På mærkaten på bagsiden er anført en lang række lande det har modtagere til, herunder DK. Jeg modtager alene DVB-T. Super TV; suverænt billede med Rasmus's indstillinger. Super brugermenu. Flot lyd. Jeg er meget glad for det. Som kritik kan dog nævnes langsomt internet, lyd starter på sluk niveau. Har før køb set på Sony og Samsung.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Søndergaard skrev:Hej alle,

jeg har købt mit 9664 hos Easyshopping.dk; ordren afgivet en søndag aften og leveret på mit dørtrin tirsdag formiddag. 14.240,- På mærkaten på bagsiden er anført en lang række lande det har modtagere til, herunder DK. Jeg modtager alene DVB-T. Super TV; suverænt billede med Rasmus's indstillinger. Super brugermenu. Flot lyd. Jeg er meget glad for det. Som kritik kan dog nævnes langsomt internet, lyd starter på sluk niveau. Har før køb set på Sony og Samsung.
Det gik stærkt. Stod varen som "på lager" eller hvordan?
Af Søndergaard
Ja, i november var 47PFL9664H på lager med 1-2 dages levering og det må man sige de overholdte helt fint :)