Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan med fordel forsøge med en søgning i forum først næste gang. Spørgsmålet er besvaret mange gange før.

Du kan også kigge på vores liste over anbefalede skærme, eller se på vores award-liste, hvor du ville have fundet Panasonic X10Y, som kan fås til 5000 kr. Det er det bedste TV i sin prisklasse.
Af Palle-Hollensen
Hvad er så forskellen på HD ready og Full HD?

Vil det være en bedre investering at købe Panasonic TX-G10 frem for Panasonic X10Y?
Af BrianH
Palle-Hollensen skrev:Hvad er så forskellen på HD ready og Full HD?

Vil det være en bedre investering at købe Panasonic TX-G10 frem for Panasonic X10Y?
1024x768 pixels versus 1920x1080 er forskellen.

Nej. Jo dyrere elektronik du køber, jo mere er værditabet. Hvis du mener investere i "ejer- og brugsglæde" må du sætte dig ind i hvad du har brug for og vil blive glad for - det er svært for andre
Af xcardman
hvad skal du bruge dit tv til
til almindelig tv og dvd er full HD helt lige meget
til blu-ray kan det være en fordel hvis man sidder meget tæt og tilslutning af pc eller mediacenter
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Palle-Hollensen skrev:Hvad er så forskellen på HD ready og Full HD?

Nu skal det ikke være en øvelse i at løfte pegefingeren, men igen så kan disse informationer findes på vores side. I vores købsguide er nogle af de mest almindelige spørgsmål besvaret, herunder også HD Ready vs. fuld HD:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 10750202#4
Af Palle-Hollensen
Jeg skal bare bruge TV'et til at se Tv og DVD, så det må blive X10Y, jeg vælger så, for kan forstå, at Full HD er overflødigt i forhold til det jeg skal bruge det til.

Tak for hjælpen xcardman.