Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mortenbock
Hej

Jeg er på udkig efter et nyt tv, og har kigget mig lun på sonys kdl-46ex1 som i øjeblikket kan fåes til 9.995,-

Men så ville skæbnen at jeg lige fald over denne blogpost ( http://hd.engadget.com/2009/09/07/slim- ... ovember-r/ ) som fortæller at der skulle komme et nyt ZX5 fra sony i november, men det er som om det eneste der findes om denne model er netop den oplysning: "kommer i november".

Jeg kan se at der lige er kommet nye modeller fra Sony, men den ser ikke ud til at være imellem.

Det jeg rigtig godt kan lide ved EX1 er at den har den trådløse boks. Men det ser ud til at ZX5'eren har løst de små ting der mangler, som 1080p24 overførsel og DLNA undersøttelse.

Så er der nogen der ved noget om denne model? Og kan jeg regne med at _når_ den kommer, så bliver den ultra dyr?
Af xing23
Jeg spurgte på et tidspunkt i et Sony Center - to gange og begge gange havde de ikke hørt (!) om skærmen.

Men de sagde dog, at de fik de nye modeller i slutningen af februar eller marts.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
mortenbock skrev:Er der typisk nogen sammenhænge mellem hvornår ting fra det japanske marked ankommer til europa?
Nej, desværre ikke. Ofte så får japanerne legetøj vi aldrig ser skyggen af her i Europa. Så selvom de har TV'et derovre nu, så er der slet ikke nogen garanti for at det kommer herover.