Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Monolithos
Hey :)

Sidder og har problemer med mit "LG 1980Q" skærm. Ved analog signal er der ingen problemer overhoved, men sætter jeg DVI stikket i får jeg "Digital power saving mode" hvor den så går i sleep mode.
Har InnoVision 7800 GT hvor jeg har tilsluttet DVI kablet til primary og analog til secondary - Har desuden prøvet en masse kombinationer uden held
::l

Håber I kan hjælpe! ;)

MVH. Thomas
Af PowerJ
har du sat refresh hertz ned til 60 Hz før du skifter til DVI?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Går den i sort allerede når du starter computeren? For her er refreshraten ikke indstillet endnu. Har du husket at skifte til DVI indgangen på skærmen i dens OSD? Det gøres vist ved at holde powerknappen inde eller sådan noget (det gør det på min 193P).
Af Monolithos
Hey :)

Har sat skærmen til at køre 60Hz og prøvet at skifte mellem Analog og Digital via "Forte Manager" stadig uden held :(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Og der er heller ikke billede på skærmen hvis den sidder i DVI når du booter på den (altså før windows loades)?
Af Monolithos
Nej, kommer kun dette frem "Digital power saving mode" hvor den så efter går i Sleep mode.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Kan du køre via en DVI->VGA konverter fra grafikkortets DVI udgang ind i skærmens VGA indgang?
Af Monolithos
Hey,

Har kun DVI indgange på mit kort.

Fik lige downloadet nogle HD-klip og fy for ... det var grimt! ;;) men køre også stadig med analog signal. Enten må jeg se om jeg kan få DVI til at virke ellers må jeg få den byttet.

Sprogbrug modificeret af Yakken. Kammertonen tak!