Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Perfod
Det blå lys som er i hele bunden af rammen når man tænder fjernsynet er det noget som kan være tændt hele tiden ?
Af blaller
Hos mig! Kun blåt lys i forbindelse med Tænd/opstart
Ellers slukket når TV er i brug!
Rødt lys ( konstant ) ved SLUKKET.
Af Perfod
ok det samme her , så kan man nok ikke have det tændt under brug , kunne ellers have været lidt hen af phillips ambilight eller hvad det hedder
Brugeravatar
Af truehorses
Jeps....

Det kræver dog at du roder i systemmenuen....

tryk menu på tv og fjernbetjening SAMTIDIG
og tast koden 0000 ( 4 el. 5 nuller )

MEN....PASPÅ hvad du roder med...

Lyste kan vist og blinke som et andet diskolys....
Af Lars E
Det ser ikke ud til og virke er du helt sikker på det stadig er den fremgangsmåde man skal følge ?
Af S.G
Det lys er det mest irriterende ved det tv, og så den "bule" der er ved lyset, som gør at de lige linjer brydes, at man skal have noget under tv´et når man roder med det, samt at en soundbar ikke kan placeres direkte under tv´et :(

Jeg er lige med på en lytter, vil gerne have det lys væk ;)
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Nu er det lys jo kun tændt en 3-4 sekunder, så det er vel ikke det store problem?

Kan du ikke klare at det røde standbylys er tændt hele tiden, ja så sidder der en knap i samme side hvor du helt kan slukke tv'et :p
Af Lars E
Lyset ser da rigtig godt ud og vil gerne have det tændt hele tiden, ingen der ved mere om en vej ind i system menuen?
Ellers et fedt tv bare surt at mit har 2 pixelfejl og jeg derfor skal have det ombyttet med det samme :((
Af S.G
Filip_kbh skrev:Nu er det lys jo kun tændt en 3-4 sekunder, så det er vel ikke det store problem?

Kan du ikke klare at det røde standbylys er tændt hele tiden, ja så sidder der en knap i samme side hvor du helt kan slukke tv'et :p
det er jo også hver gang man bruger fjernbetjeningen det lyser og blinket ;)
Brugeravatar
Af truehorses
Jo da...

Systemnenuen::::

Du trykker "menu" på både tv og fjernbetjening samtidig ( 5 sek )
og taster koden 0000......men PAS PÅ!!!!hvad du roder med derinde...

Har lige checket min egen.......
Brugeravatar
Af truehorses
Tror mere på den årsag jeg før har set/mødt

Et tv der har været i hænderne på andre som har ændret koden til en personlig....altså et brugt tv...

Har en kammy der tilsidst fik byttet sit da de heller ikke kunne komme derind...
Af S.G
Jeg kan heller ikke komme ind i den menu
har software 03.20.00
Af Lars E
Brugt nej det er mit nu ikke, er produceret i Januar i år og ville tydeligt kunne se hvis kassen den kom i havde været åbnet før.
At det så er defekt er noget andet, men venter bare på en ombytter, er der andre der døjer med pixelfejl?